paulownia

paul jansen

Nieuw lid
Beste hout-o-fielen :lol: ik ben op zoek naar paulownia hout. Heeft iemand ervaring met deze houtsoort of weet iemand waar ik dit kan scoren! ( liefst in de buurt van N-H) Ik hoor graag!

http://www.totempauljansen.nl
 

woodie

Actieve deelnemer
5 nov 2010
188
1
Paulownia is in Europa niet echt gekend. Ik heb enkel weet van een verkoper in Duitsland. Verzend wereldwijd vanuit Hamburg of Newquay in de UK.

bc_back_w400.jpg


Dit hout staat zeer zeker op m'n verlanglijstje.
 

paul jansen

Nieuw lid
Ik was op zoek naar mooi hout voor een "surfboardtafel" en kwam na wat speurwerk op pauwlonia hout terecht, omdat deze houtsoort vaker gebruikt wordt voor houten surfboards.
Uiteindelijk heb ik voor andere houtsoorten gekozen en is de tafel bijna af! Ik zal gauw wel wat foto,s plaatsen van het eindresultaat! Ondertussen blijft mijn interesse voor paulownia bestaan,
al is het alleen maar om de naam! Trouwens houten surfboards bouwen is wel heel leuk heb ik gemerkt, wordt vervolgd!!!! :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.