Jet jpt10 vlak- vandiktebank

Rob8408

Nieuw lid
12 nov 2018
12
0
Hallo allemaal,

ik ben van zins om een Jet jpt10 aan te schaffen, maar voordat ik tot aankoop over ga wil ik graag jullie mening over deze machine.

ik heb niet genoeg plaats voor een grote machine van bijv. Hammer of Felder en voor een eerste machine lijkt me dat een beetje teveel van het goede. Ik wil me gaan bezighouden met hobbymatig maken van meubels van allerlei soorten hout, dus ook de wat zwaardere soorten.

Zouden jullie me de Jet aanbevelen, of toch liever wat anders? HBM of Scheppach is niet zo mijn ding vanwege de bouwkwaliteit...

Alvast bedankt,

Rob
 
Laatst bewerkt:

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Ik heb een kleine Jet vandiktebank, die doet het OK na veel gepiel. Maar je hoort mij niet klagen. Je krijgt waar je voor betaald, je moet er geen wonderen van verwachten.

Je kan, indien genoeg geduld (;)) ook doorsparen voor een Metabo HC 260, die is ongeveer €300,- euro duurder, maar hier ik veel veel goeds over gelezen. Is gebaseerd op de geroemde Elektra Beckum HC 260.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.