recent werk

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Max, je werkstukken, in dit geval je potten met deksel zien er erg goed uit.
Hoe is de passing van het deksel, precies passend of erg gemakkelijk eraf te nemen?
Ik draai de pasrand van het deksel iets taps, een heel klein beetje maar, zodat het deksel licht klemd, zodat je erg licht aan moet trekken om het deksel eraf te trekken.
De vormgeving is aantrekkelijk, ook de detailering van het deksel vind ik goed.
Zag bij beide werkstukken hetzelfde type deksel met dezelfde detailering wat ik zo goed vind.
Ook het werkstuk wat ik op je draaibank zie, ziet er erg goed uit qua vormgeving.
Op wat voor een manier doe je het uithol werk. Ikzelf gebruik voor uitholwerk over het algemeen een door mijzelf gebouwde ''hollowing rig'', waar ik graag mee werk.
Ik zag aan de wand een tekening met de vorm van wat je op de draaibank aan het maken bent.
Dit betekend voor mij dat je ook je ontwerpen eerst op tekening zet voordat je het gaat maken, iets wat ik ook akltijd doe.
Draai je altijd de knop direct aan het deksel, of maak je de knop ook wel afzonderlijk.
Zomaar een aantal geinteresseerde vragen.
Mijn complimenten voor je draaiwerk.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.