Festool vraagje

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Hoi allemaal!

Zoals hierboven gesteld, ik heb een aantal vraagjes mbt festool.

Momenteel ben ik in het bezit van festool basis plus met een basis A2 module en een atf 55 eb Invalzaag. Nu vraag ik mij af, hoe krijg ik de zaag vast met de bijgeleverde beugels? Ik kan vrijwel geen filmpjes op YouTube vinden over de aft 55. Zo oud is hij toch ook weer niet?

daarnaast. De at1 module is er een met een trekfunctie, hier zet je de atf 55 in, toch? Is er voor de ts 55 een vergelijkbare module, dus een met trekfunctie, of kom je dan automatisch op de preciso serie uit?

Als laatste, zijn er mensen die aanpassingen aan hun festool modules hebben aangebracht? Bijvoorbeeld de oude basis plus icm A1 serie geschikt maken voor een ts55, een aangepaste langsgeleider maken of iets anders in de trend?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
het is al heel lang geleden dat ik de basis 2a heb verkocht. De 1 at was de gangbare. Volgens mij, ik kan het mis hebben, is de 2 alleen geschikt voor alle ap zagen. Dus niet voor de invalzagen.
Wil je deze toch aanpassen dan zal dat niet eenvoudig zijn. Tegenwoordig heb je 3d printers. Ik ga dus niet zeggen dat het niet kan. Bezin voor je er aan begint.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.