nieuwe werkplaats voor Intarsio

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Reeds een jaar geleden heeft Sergej van Intarsio besloten om zijn werkplaats te verhuizen naar Arnhem. Dat was noodzakelijk omdat hij de werkplaats waar hij destijds zijn bedrijf voerde niet langer kon huren. In Maart 2008 had hij willen, moeten en volgens enige toezeggingen ook kunnen overhuizen naar zijn nieuwe plek. Maar......deze was in maart nog niet klaar. Nu zijn we ongeveer 8 maanden verder en ja.........mensen met enige ervaringen m.bt nieuwbouw in Nederland raden het al,.......het is nog niet klaar. Voor mij, met weinig eigen praktische ervaring op dit gebied een wonder van Nederlands ondernemersschap. Onverdroten en met de blik op de toekomst is Sergej inmiddels begonnen met het voorbereiden van de nieuwe werkruimte om wellicht daarmee gelijk te eindigen met de oplevering ervan. En aangezien hij daarbij wel een paar extra handjes kan gebruiken vul ik daarmee met veel plezier een aantal vrije uurtjes van me. Wat heet klantenbinding? Er is een tussenvloer in de werkplaats ingebouwd en op een van de fotoos, ja die met de zweetdruppeltjes op het beeld, zie je Sergej bezig met het aanleggen van een deel van de verlichting. Let even op het plafond. Tegen de balken zijn platen aangebracht waarbovenop later het kostbare fineer is gelegd en tussen de platen komen deurtjes die van het plafond een gesloten geheel maken. Zo zie je maar dat een vakman die houdt van geheime compartimenten in een exclusief meubel zich ook in een werkplaats daarmee kan uitleven. Hopelijk zijn er met een paar weken wat mooiere plaatjes van de werkplaats te zien.

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.