Zebrano audio kast

Eddie Hillegers

Actieve deelnemer
10 feb 2011
71
0
www.ebonist.nl
Heb deze audio kast zo een twee jaar geleden voor een klant gemaakt
Van de week eindelijk eens foto's genomen van het project.
Elk audio onderdeel is apart afgeveerd om geluidsvervorming te voorkomen.

Groetjes Eddie

Attached files
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
ik ben het eens met hierboven: mooi gemaakt en mooi hout, maar liever wat meer uit het zicht.

Heb ik trouwens met alles wat electro betreft (tv, audio, video, ..) als je het niet nodig hebt, is het meestal toch maar plaatsinnemend en lelijk. Liever wat soberder en minder lichtjes in dat geval :)
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
Mensen die zulke dure audio apparatuur kopen willen het vast graag in het zicht hebben.
Anders hadden ze denk ik ook niet zo een mooie kast ervoor willen hebben.

Dit zijn wel echte audiofielen lijkt me
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Eddie

Ik vind het een mooi kastje geworden. Vooral het deel met de laatjes en de deurtjes. Het hout in de lijnen zij echt supermooi doorlopend.

Als je veel geld uitgeeft dan laat je dat natuurlijk zo zien. IK zie ook wel eens schavenkastjes op het forum voorbij schuiven. Daar zijn we ook HEEL TROTS op. ;) ;)
 

Eddie Hillegers

Actieve deelnemer
10 feb 2011
71
0
www.ebonist.nl
Dankjulliewel :roll:

De open kast heeft een rede deze apparatuur genereert veel hitte en die moet worden
afgevoerd teveel opwarming veroorzaakt verlies in geluidskwaliteit.

ja het zijn echt audiovielen de buizen versterker alleen al zit ergens tussen de 4 en 5 duizend euro.
Het gaat allemaal heel ver, deze set heeft zijn eigen stroomgroep die volkomen storingsvrij is
en dan ook nog met apparatuur erbij om stroom pieken en dalen op te vangen.

Ik gebruik Nelf lak een 50% mening van nelf heelmat en halfmat daar krijg je een hele
zacht glans van, ook na drie lagen. Wat ook heel prettig is is dat deze lak razendsnel
stofdroog is maar wel de normale vloeitijd hebt.

Groetjes Eddie
 

hanske

Actieve deelnemer
1 sep 2010
39
0
Mooie kast en ook mooie apparatuur.Daar zal radio hollandio vast fanbtastisch door klinken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.