Hammer Setup Guide

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Hey iedereen,

Ik Kwam via de Felder Owners Group deze 'Hammer Setup Guide' tegen. Ik denk dat het gemaakt is door Felder USA.
Heel mooi, duidelijk document over het afstellen van een Hammer paneelzaag of combinatiemachine (K3, B3, C3) en de vlak-vandiktebank (A3). Alle toegestane toleranties staan ook duidelijk opgelijst en er wordt uitgelegd hoe je ze kan controleren.

Hopelijk hebben jullie er ook wat aan!

Groet,
Peter
 

Bijlagen

  • _HammerSetupGuide.pdf
    4,4 MB · Weergaven: 124

yarnev

Actieve deelnemer
13 okt 2014
86
0
Graag gedaan!

Om het helemaal compleet te maken: Hier ook de 'Felder Survival Guide'. Dezer is gemaakt door iemand met veel hulp van de mensen van de Felder Owners Group blijkbaar. Vroeger verkocht hij hem, dan heeft jij hem gratis op het internet gezet. Ondertussen is hij er eerlijkheidshalve wel weer afgehaald, maar ik denk niet dat je hem ergens kan kopen, ermee dacht ik dat het wel oké zijn zijn om hem hier ook te posten.
Ik heb deze nog niet zo goed nagekeken, maar lijkt me weer enerzijds een goed algemeen document, maar vooral heel handig voor mensen met een Felder K700 reeks en K900 reeks machine.

Bestand iets te groot om hier zo te posten, dus het is een WeTransfer geworden. Ik denk beschikbaar voor 7 dagen.
https://we.tl/t-g7tLRwQbDJ

Veel plezier!

Groet,
Peter
 

Zjeeraar

Actieve deelnemer
5 dec 2013
117
25
Graag gedaan!

Om het helemaal compleet te maken: Hier ook de 'Felder Survival Guide'. Dezer is gemaakt door iemand met veel hulp van de mensen van de Felder Owners Group blijkbaar. Vroeger verkocht hij hem, dan heeft jij hem gratis op het internet gezet. Ondertussen is hij er eerlijkheidshalve wel weer afgehaald, maar ik denk niet dat je hem ergens kan kopen, ermee dacht ik dat het wel oké zijn zijn om hem hier ook te posten.
Ik heb deze nog niet zo goed nagekeken, maar lijkt me weer enerzijds een goed algemeen document, maar vooral heel handig voor mensen met een Felder K700 reeks en K900 reeks machine.

Bestand iets te groot om hier zo te posten, dus het is een WeTransfer geworden. Ik denk beschikbaar voor 7 dagen.
https://we.tl/t-g7tLRwQbDJ

Veel plezier!

Groet,
Peter
zou je hem nog eens kunnen posten?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.