Projecten Wilhelm

symen

Actieve deelnemer
21 dec 2010
34
0
Hier wat dingen die ik gemaakt heb

Een van de eerste dingen die ik maakte voor de verjaardag van mijn vriendin 2 jaar terug.
Gemaakt van Hardhout van de Karwei ;) een waardeloze bovenfrees van 5 tientjes






Attached files
 

symen

Actieve deelnemer
21 dec 2010
34
0
Boekenkast weer voor de verjaardag van mijn vriendin 1 jaar terug gemaakt.
Gemaakt van Vurenhout met koloniaal beits en afgelakt. (kon hiervoor gelukkig mooi wat Festool gereedschap lenen)

Attached files
 

symen

Actieve deelnemer
21 dec 2010
34
0
Net een week klaar een klerenkast weer voor de verjaardag van mijn vriendin.
Gemaakt in dezelfde stijl als de boekenkast. (nu met men eigen Festool bovenfreesje (OF 1400))
Het enigste wat ik niet gemaakt heb aan de boeken en kleren kast is de sierlijst boven, die kan ik helaas niet frezen.
Al deze kasten heb ik zelf ontworpen en uitgetekend in Sketch Up


Hier nog een overzichtsfoto waar er 3 gezellig naast elkaar staan in de kamer van men vriendin



PS. excuus voor de dubbelpost maar liep te etteren met bijlage

Attached files
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ziet er allemaal erg netjes uit! Persoonlijk hou ik wel van koloniaals.
Komt mijn vriendin er toch maar karig vanaf met het verplicht bosje bloemen en een stuk chocola voor haar verjaardag ;)
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Mooi symen Wilhelm, ik denk dat veel van ons zich wel herkennen in je start, met weinig gereedschap en niet altijd het goede hout. Ik hoop dat je nog jaren plezier aan je mooie hobby beleeft. Gezellige slaapkamer ook!!

jaap
 

symen

Actieve deelnemer
21 dec 2010
34
0
Ja, ik dacht ga eens iets anders maken als kasten, Gelukkig kan ik een hoop op men werk doen waar ik wat machines tot men beschikking heb (ook niet alles). Ik ben nog jong dus kan ook nog een hoop leren.
 

symen

Actieve deelnemer
21 dec 2010
34
0
8 hoekige klok gemaakt van Teak en Amerikaans Noten met een antieke ronde wijzerplaat en een batterij uurwerk met wijzer van een klok van de rommelmarkt

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.