(ruilen)reserveonderdelen ulmia 352

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Lieve mensen,

Om mijn eigen Ulmia 352 op te knappen heb ik een onderdelendonor gekocht via ebay. Mijn eigen Ulmia is daardoor weer tiptop, de restanten zijn voor mij niet interessant om te bewaren, en ik heb van de donor en de uitgewisselde onderdelen een FrankensteinUlmia gemaakt. Wie heeft hier belang bij? Voor de volledigheid: dit is een sneu exemplaar, een samenraapsel van kapotte onderdelen. Het handvat is krom, de rode zaaggeleiders zijn gebroken en de houten onderplaat is ook niet meer heel. Het verstelmechaniek werkt ook niet meer omdat er een veer mist in het handvatje, dus de pin blijft niet in het gat zitten. Het zaagblad dat je erbij krijgt is een oud metaalzaagblad.

Ik kan 'm bij het oud ijzer zetten, maar wie weet zoekt er nog net iemand een mooie presse papier, of juist de stang uit het midden van de zaag, of een ander onderdeel.

Wat wil ik er voor hebben? Geen idee, laat je fantasie de vrije loop. Ik wil wel ruilen voor Euro's, of voor een lekker biertje, of een mooi stukje hout, of een stuk gereedschap dat je zelf over hebt, of gevulde koeken. De zaag staat in Enschede.

ulmia005.jpg

ulmia002.jpg

ulmia003.jpg
 
Laatst bewerkt:

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Voor de volledigheid nog een plaatje van het verstelmechaniek.


ulmia001.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.