Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm dikte) gesloten

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Inschrijving gesloten

UPDATE 3-feb
Ik heb besloten dat 9 Februari het einde is van de groupsbuy. Op 10 februari wil ik alles bestellen! Ik heb een bestelformulier ier in de bijlage gedaan met alle gegevens er in. Deze graag naar mij mailen. (mail staat ook in het formulier)


PS. ik heb ook het artikel vrijwillige bijdrage ingevuld. Voel je niet bezwaard om niks in te vullen wanneer je het project eigenlijk al te duur vindt! Ik doe het project voor de lol en hoop dat iedereen veel plezier van de mal gaat krijgen.

Hoi Allen,
Dit topic is bedoelt om je naam en het aantal en versie door te geven van het aantal mallen dat je wilt bestellen van de 17mm mal met de korte frees variant.

Frezen
De frezen die hier voor nodig zijn:

Korte zwaluwstaartfrees en een willekeurige 12mm groeffrees

Dit is de mal die hier voor nodig is. Hij word 5mm dik en is 400mm lang. De afstand van staart tot staart is 33mm.

Prijzen
Prijzen zijn wel gestegen doordat de mal wat complexer is (meer te snijden meters )en de dikte. Prijzen zijn voor een totaal bestelling vanaf 10 stuks. Mocht een het aantal van 10 bij een versie niet gehaald worden, dan zal ik met de geintereseerde overleggen wat we dan gaan doen

C= Staal 17.50 / stuk
D= RVS 35.00 / stuk

Mocht je de bestelling willen plaatsen, zet dan je naam en aantal in een reactie. Doe dit alleen als je ook bereidt bent te betalen :)

Attached files Freesmal bestelform - NICKNAME.xls (11.5 KB) Zwaluw Mal 17mm C+D.pdf (11.6 KB)
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Re: Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm werkstuk dikte)

Primera 1x C
schrijnwerker 1x C
jelmer 1x C
dif 1x A
armadaman 1x C
Houtenklaas 2x C
bernad 2x C
Sander 2x C



Totaal Woodworking Forum: 11x C
 

primera

Actieve deelnemer
13 jul 2010
298
0
Re: Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm werkstuk dikte)

voor mij 1 X A
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Re: Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm werkstuk dikte)

schrijnwerker zei:
Ook hier graag de frees meleveren indien mogelijk.

Ik wil het best doen, maar als je de zwaluwstaartfrees en de groeffrees hier besteld, heb je al geen verzendkosten.

Maar indien interesse is voor een frezen setje laat het maar weten!
 

sander

Actieve deelnemer
28 apr 2009
29
0
Re: Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm werkstuk dikte)

voor mij ook graag 2 x A
 

Gertjeb

Nieuw lid
24 jan 2011
5
0
Re: Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm werkstuk dikte)

Graag 1x optie A en een frees, vooruitbetalen lijkt mij logisch.
Hartelijk dank en vriendelijke groet,
GertjeB.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Re: Bestelling: 17mm Zwaluwstaart mal (14mm dikte) UPDATE 3-Feb

let op: update in openingspost!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.