Beitel etui, tas achtig

Kris86

Actieve deelnemer
19 dec 2014
42
0
Op zich een dom vraagje om een nieuw topic voor te openen maar ik vind het hier niet meteen via de zoekfunctie.

Ik ga vanmiddag al mijn beitels eens terug grondig slijpen en afwetten. Vanaf dan wil ik ze natuurlijk zo lang mogelijk scherp houden.
Graag zou ik ze tegen de muur omhoog hangen in een soort etui al dan niet in leder, zodat ik er aan de werkbank ordelijk bij kan, maar ook de hele etui gemakkelijk en snel kan vastnemen even oprollen en veilig in de auto leggen voor verplaatsing, iets met aparte vakjes uiteraard.

Via online zoeken kom ik eigenlijk niet meteen iets tegen behalve een algemene etui van Stanley, wat er mss voor kan dienen maar ik kan het moeilijk inschatten op foto.

Iemand tips?
 
P

Pel

Guest
Narex, heeft mooie gereedschap rollen helemaal van leer.

Groet Pel.

large_15421963435033.jpg
 

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
178
17
Beusichem (Betuwe)
Maar pas op: de Narex beitels passen niet in de narex rol op de manier zoals hierboven afgebeeld. Wel met de scherpe kant in het leer. De handvatten van de gewone beitels zijn te dik. Vraag maar niet hoe ik dat weet;-)

Groet,
CC
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Maar pas op: de Narex beitels passen niet in de narex rol op de manier zoals hierboven afgebeeld. Wel met de scherpe kant in het leer. De handvatten van de gewone beitels zijn te dik. Vraag maar niet hoe ik dat weet;-)

Groet,
CC

Lijkt mij ook beter om te voorkomen dat de snijkanten van de beitels tegen elkaar tikken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.