Verzoek

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Beste forumleden,

Onlangs heb ik op een veiling een partij hout gewonnen (voor zover ik kan zien op de foto 90% plaat en 10% massief), evenals een aantal decoupeerzagen.
Terwijl ik dus als een kip zonder kop aan het bieden was, had ik niet opgelet dat het op een bepaalde datum afgehaald moet worden en daar dus ook geen rekening mee gehouden :lol:

Ik heb al rondgebeld maar er is niemand die me ermee kan helpen, daarom vraag ik het hier;
Is er iemand die komende dinsdag (1 februari) tussen 9 en 16 iets op kan halen zodat ik het in het weekend weer bij jou op kom halen ? :) (met vergoeding natuurlijk).
De kavels bevinden zich in Grave, nét naast Nijmegen.
Het gaat om vier decoupeerzagen en een stapel hout.

Zoals ik al zei; je krijgt er natuurlijk een vergoeding voor !
Als er iemand in omgeving Rotterdam kan rijden (ook tegen vergoeding), zou ik dat ook tof vinden ! (dan regel ik een busje/bakwagen).

Ik heb ook al een aantal transportbedrijven gesproken, maar die rekenen hier torenhoge bedragen voor, dus helaas vallen die af.

Pepijn


Attached files
 

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Ha die Pepijn,

Ik ben zo stom geweest ooit hetzelfde te doen. Bieden op wat leek een aardige partij plaatmateriaal. Wat ik niet wist was dat ik ook de hele bende die ernaast stond mee moest nemen. Dat kon direct de vullesbak in. Je kan het ook niet ophalen maar dan gaat het je een bedrag kosten voor verwijderen. Sla jezelf knetterhard voor de kop en neem je verlies. Een harde les, bied niet op veilingsites. Je hebt geen garantie en er zijn teveel idioten die teveel bieden. Soms kun je een mzzltje hebben, zelden. Koop alleen hout als je het echt nodig hebt, meestal betaalt de klant.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik had een aantal kavels van die veiling waar ik graag op had willen bieden, had helaas ten tijde van de sluiting andere verplichtingen en heb dus niet kunnen bieden.
Via BVA al een hoop dingen gekocht, maar je moet scherp zijn op wat je bied en de prijzen goed in de gaten houden. Als je dat doet, kan je dr toch mooie mazzeltjes hebben.

Helaas kan ik je niet helpen Pepijn, ivm met een klus die afgerond dient te worden, maar anders had ik het graag gedaan.
Maar wel een vraagje, ken de decoupeerzagen die ze hadden niet, maar als het een beetje fatsoenlijk spul blijkt te zijn, wil je dr dan niet 1 kwijt?
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
jpandriesse zei:
Maar wel een vraagje, ken de decoupeerzagen die ze hadden niet, maar als het een beetje fatsoenlijk spul blijkt te zijn, wil je dr dan niet 1 kwijt?

Merk/type is niet bekend, de stickers zijn ook niet af te lezen van het plaatje, maar ze zijn groen :lol: (zowel apparaat als koffer).
Het zijn vier stuks, en ik kan er maar één tegelijk gebruiken... ik was van plan om ze eerst eens uit te testen, kijken wat ze aankunnen en of ze veilig zijn. Doorstaan ze dat, dan gaan er drie de deur uit :roll:
 

primera

Actieve deelnemer
13 jul 2010
298
0
Ik koop ook wel eens via de veilingsites.
Helaas kan ik je ook iet helpen gezien ik morgen naar Tilburg moet.

Mijn nieuwe speelgoed ophalen.
En een zooi hout.

Maar ik heb wel hulp mee.
Mijn 2 jarige dochter.

Gezien moeders moest werken,
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Alles ligt hier nu verspreid door m'n werkplaatsje, het had makkelijk allemaal gepast en met nog aardig wat ruimte over als de boel niet begon te schuiven :lol:
Totaal is het zo'n 6m³, waarvan het voornamelijk plaatmateriaal is. Nadat ze de foto hebben gemaakt hebben ze er nog het een en ander bijgeplaatst zoals een stel (loodzware) deuren, bureau's (zonder poten natuurlijk) en kasten in delen.
Ik kreeg bij het afhalen ook de mogelijkheid om nog een tiental betonplex platen mee te nemen maar daar hadden we geen ruimte meer voor in het busje, helaas.
Als iemand nog wat plaatmateriaal kan gebruiken, ben je welkom :lol:
De zagen heb ik nog niet goed kunnen testen, dat zal ik één dezer dagen doen.
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Het kwam wel tegen een hoge prijs, een deel van m'n trots in moeten leveren bij een ex van me... maar het is wel een leuke dag geworden :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.