Cheap ass uitbouw

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
De werkplaats is wat aan de kleine kant, dus er moet nog maar een hok bij .
Heb 64 m2 aan geïsoleerde panelen gekocht, heb de werkplaats er al eerder mee herbouwd, hetzelfde spul wat toxiq gebruikt heeft voor zijn opbouw .
Heel veel voordeliger bouwmateriaal ga ik denk ik niet vinden , dit kost mij incl de BTW € 5.83 per m2
Het spul heeft een goede toplaag, ga er dus niets overheen plakken. niet op het dak en ook niet op de wanden.
Nu word de sport om de rest van het bouwmateriaal voor zo weinig mogelijk te vinden. voor balkhout 7.5x10 moet ik € 1.50 de meter geven, vind dat nog wel aardig aan de prijs. Maar gebruikt zijn het meestal kleine partijtjes en een maat waar je veel afval van hebt .
Moet nog 3 buitendeuren met dubbel glas hebben en een binnendeur. Weggeef hoek, marktplaats, of gewoon stoppen als er ergens woningen gesloopt worden en vragen, Door te vragen bij een renovatie kocht ik dubbelglas ramen voor de werkplaats voor een tientje per stuk.
Eigenlijk zijn de panelen de helft van het budget. voor een uitbouw van ca 350 breed en zo lang als ik nu eerst panelen heb. dus ca 8 meter
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Balkenlaag er in, daar de zelfde panelen overheen (geluid en warmte/kou werend) en daar iets overheen, gebruikte vloerdelen/laminaat of iets in die geest
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Toxiq en Spinningwheels, ik ben nog op zoek naar zoiets om 27m² te bekleden... Any chance?
Wat is de dikte van de platen?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Sorry mannen maar dat is 1 van de weinige dingen diw we niet delen
De panelen komen vaak spaar,aam vrij en spinningwheels nog het nodige nodig
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Sorry mannen maar dat is 1 van de weinige dingen diw we niet delen
De panelen komen vaak spaar,aam vrij en spinningwheels nog het nodige nodig
Dat had je al gezegd in je eigen draadje, maar ik wil graag na Spinningwheels op de lijst, daarbij heb ik niet heel veel nodig :)
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Mocht het trouwens puur ruwbouw zijn en niet noodzakelijkerwijs afgewerkt, dan kun je ook SIP of SIPS panelen proberen als zoekterm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.