Freesmal voor keuken werkbladen

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
291
111
Trend freesmal KWJ700. Heb je ineens extra mogelijkheden
op Amazon.de voor 107 Euro

groeten
Wim



[h=1][/h]
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.059
2.585
Die van silverline werkt ook prima. De frezenset verkopen ze in een doosje bij toolstation. Is alleen inch opname. Ben je voor minder dan 100 euro klaar, incl verzendkosten.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.059
2.585
Je kan er een silverline freesmachine bij kopen van 1500 watt. Daar zitten de goeie spantangen en copierring bij. Ik gebruik deze frees vooral met een zwaluwstaartmal.
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Dit is wat axminister verteld over 12.7mm vs 12mm frees:

Good afternoon


Thank you very much for your enquiry


If you use a 12mm cutter the difference would only be 0.35mm so with the way wood swells and shrinks the difference is negligible


If you have any further enquiries please do get in touch.


Kind regards,

Ik ben er nog niet helemaal uit of dit klopt. volgens mij moet je de fout van beide zijden optellen. Waardoor de bladen 0.7mm van elkaar verschoven zijn en is dat een probleem met een niet vlakken muur?

Edit ik heb nog even zitten studeren. Maar de verbinding wordt 0.7mm breder. Dat is wel verwaarloosbaar.
 
Laatst bewerkt:
M

Milo-vs

Guest
Heb je de mannen van 24/7 als eens een belletje gegeven? Ze frezen dit namelijk zelf in hun winkel.

gr, Milo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.