Ook maar eens voorstellen.

J.Tjeerdsma

Nieuw lid
11 okt 2010
7
0
www.jf-meubelmakerij.nl
Hallo,

Ik zal me via deze weg ook maar eens voorstellen.
Ik ben Jelmer Tjeerdsma, 20 jaar en gepassioneerd meubelmaker.
Het is mijn hobby en mijn werk.
Ik werk 40 uur voor de baas en de overige uren voor mijn eigen bedrijf.
Ik kwam toevallig op dit forum door mijn bedrijfsnaam eens te googlen en zo kwam ik erachter dat iemand anders zich uitgaf als mij. Nu dat netjes geregeld is (bedankt nog daarvoor) kan ik eindelijk gaan genieten van dit forum. Ik vind het erg mooi om te zien dat er zoveel mensen zijn die zich bezighouden met hout. Vooral de foto's vind ik natuurlijk erg mooi.
Ik heb nog geen tijd gehad om foto's op mijn computer te zetten en ze met jullie te delen, maar een klein gedeelte staat op mijn site. Zodra ik meer foto's heb zal ik ze hier plaatsen.

Vr. Gr. Jelmer Tjeerdsma
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Jelmer,

Welkom op dit forum!
Ik meende toch dat onze Rick dé meubelmaker (annex houthandel) van Zwolle was ;)
Op je site staan leuke dingen, knap dat je dit op je twintigste allemaal kan.

Succes met je uit de hand gelopen hobby en veel plezier op dit forum.

Groeten,

Kor
 
A

Athanor

Guest
Jelmer, welkom op het forum!

Alweer een blauwvinger er bij :D

Veel genoegen hier!

Fons ;)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He een mede blauwvinger !!!

Jelmer , van harte welkom op dit mooie forum . Ik kan me niet herinneren dat we al eens kennis gemaakt hebben dus dat lijkt me een erg goed plan.
 

J.Tjeerdsma

Nieuw lid
11 okt 2010
7
0
www.jf-meubelmakerij.nl
rickkoorman zei:
He een mede blauwvinger !!!

Jelmer , van harte welkom op dit mooie forum . Ik kan me niet herinneren dat we al eens kennis gemaakt hebben dus dat lijkt me een erg goed plan.

Als ik ergens de tijd kan vinden om je wat te laten zien moet je maar eens langskomen voor een bakje koffie!
Op dit moment is t nog erg druk en chaotisch, mede door het verhuizen naar een nieuw pand maar als we helemaal gesetteld zijn staat er een bakkie klaar hoor haha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.