Hardhout met anti slip afwerking

BasicFox

Nieuw lid
11 nov 2018
1
0
In Amsterdam heb ik op een kaai gewandeld die met een slip afwerking was, grindkorrels die verlijmd zijn erop.

Weet iemand waar je dit kan kopen, of goede lijmen weet om dit te doen.

Hieronder een afbeelding ervan:
antislip.jpg
 
Laatst bewerkt:

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik zou denken aan een dun laagje asfalt, maar om dat na te doen moet je maar net de apparatuur hebben om dat in kleine hoeveelheden te hebben en heet te maken.
Misschien in de hoek van de dakbedekking en een brander zoeken?
 

lefte

Actieve deelnemer
29 jul 2014
35
2
De vorige eigenaars van mijn woning hadden ook fijn gemalen oesterschelpen vastgelijmd op het bankirai terras. Hoe ze dat juist hebben gedaan (of laten doen) weet ik niet, maar het was wel zo dat het antislip effect enkel werkte daar waar de gemalen oesterschelpen vastkleefden. Je moet er dus rekening mee houden dat er voldoende grote vlakken van de terrasplanken bewerkt worden, anders heeft het een nadelig effect (te zelfzeker dat je grip hebt, maar als je dan op een klein stukje zonder grip komt schuif je zo uit).

Daarnaast dan ook rekening houden met het feit dat je een groot deel van de terrasplanken niet meer zult zien door al dat grind/oesterschelpen/... Tis maar wat je er zelf van verwacht qua uitzicht en functionaliteit
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.