PDA

Bekijk Volledige Versie : Terug van Open dag hout 2018.

Skybiker
21-10-18, 16:53
Wij zijn weer terug van een super leuke Open dag hout,

Deze was zeer goed opgezet en alleen maar goedlachse gezichten gezien, tja dan heeft de organisatie het toch goed gedaan.

Timmer man Koos ontmoet, onze NL YouTube held, maar dat ging niet zomaar, ik kon hem in de eerste instantie niet zo snel ontdekken dus mijn vrouw zou het wel ff vragen,
Dit ging van, hallo heeft u timmerman Kees gezien, nee , volgende , heeft u timmerman Klaas gezien, nee, volgende heeft u timmerman Jan gezien enz, enz. , en ik dacht, laat ze maar, kwam niet meer bij hahahaa,.

ook vol bewondering naar de werkstukken van de forum leden gekeken, petje af mannen en vrouwen, talent genoeg hier.

Dan de imposante draaibank van Toxiq, lijkt wel een oude stoomlocomotief, die gaat een leven mee, ooit ga ik me daaraan wagen, dat draaien.

Voor de rest was er voldoende te vinden van gereedschap tot mooi hout, maar ik heb me eigen in kunnen houden door geen zak hebben dingetjes te kopen, tja gereedschap verslaving, wie kent dat niet.

Al met al een leuke geslaagde dag.

Greetzzz Sky.

rjmulder
21-10-18, 18:44
Het was inderdaad super leuke dag, organisatie bedankt was top geregeld.

Leuke gesprekken gehad, mooie dingen gezien en iets lichter in de portemonnaie en wat meer gewicht in de rugzak terug gekomen :D

OkkeF
21-10-18, 18:46
Ik vond het ook een leuk evenement. Prachtig om te zien wat er allemaal gemaakt wordt, vooral op de houtdraai afdeling(en) heb ik mijn ogen uitgekeken. En inderdaad, het is moeilijk om de portemonnee dicht te houden! Dat lukte mij ook al niet ;)

Toxiq
21-10-18, 20:26
Ook ik ben weer terug, het monster staat weer in de Mancave, de aanhanger is terug ingeleverd en moet, maar voldaan, hang ik lekker op de bank met een bamischijf op mijn bordje

Ook ik vond het een leuke geslaagde dag, voor mijn gevoel kan er aan mijn kant nog wel aan voorbereiding veranderen, een grote schaal draaien is leuk, maar leuker als je hem af kan maken

Helaas had het een stukje eik een gat er in zitten dat zich aardig liet meten met het gat dat mijn vrouw in haar hand heeft

Ik vond het heel leuk om zoveel forummers te treffen, als je zelf bezoeker bent loop je met een meute mee in rondjes en tref je er maar een enkeling, maar door zelf onderdeel van de dag te zijn tref je veel meer mensen

Er zijn veel foto's gemaakt van de draaibank in actie (ook met mij er achter) helaas heb ik zelf geen foto's
ik hoop dat er hier wat (veel) gepost worden, video is ook tof

Tomdehaan
21-10-18, 20:58
Het was een erg leuke dag maar ook de workshops op de zaterdag waren leuk en zinvol.
organisatie bedankt hiervoor

Nico Oosthoek
21-10-18, 21:02
Ook ik ben weer terug, het monster staat weer in de Mancave, de aanhanger is terug ingeleverd en moet, maar voldaan, hang ik lekker op de bank met een bamischijf op mijn bordje

Ook ik vond het een leuke geslaagde dag, voor mijn gevoel kan er aan mijn kant nog wel aan voorbereiding veranderen, een grote schaal draaien is leuk, maar leuker als je hem af kan maken

Helaas had het een stukje eik een gat er in zitten dat zich aardig liet meten met het gat dat mijn vrouw in haar hand heeft

Ik vond het heel leuk om zoveel forummers te treffen, als je zelf bezoeker bent loop je met een meute mee in rondjes en tref je er maar een enkeling, maar door zelf onderdeel van de dag te zijn tref je veel meer mensen

Er zijn veel foto's gemaakt van de draaibank in actie (ook met mij er achter) helaas heb ik zelf geen foto's
ik hoop dat er hier wat (veel) gepost worden, video is ook tof
Prachtige draaibank Jeroen, mijn compliment.

Nico Oosthoek
21-10-18, 21:06
Dames,Heren Organisatoren van de open dag: Bedankt voor deze dag het was weer fantastisch.

vanboomtotbeeld
21-10-18, 22:07
erk goed georganiseerd en heel leuk om er aan mee te doen. Bedankt, baas en anderen!

wijk0983
21-10-18, 23:24
Het was een mooie drukke Open Dag en ik vond het workshop programma op zaterdag ook erg geslaagd. Mijn familie was ook zeer onder de indruk an alles wat op houtgebied te vewonderen valt!

grtz Hans

rmenkveld
22-10-18, 07:30
Ik heb het inderdaad weer goed naar mijn zin gehad! Leuk om weer wat mensen te ontmoeten!

Jurriaan
22-10-18, 07:42
Leuk om te doen, maar kom op forumleden, die wedstrijdtafels waren matig bezet - ik ken bijeenkomsten in Duitsland waar de nummering boven de honderd oploopt in meerdere klassen. En dat forum heeft volgens mij zeker niet meer leden dan dit forum.

Ik heb het rondkijken bij anderen wel een beetje gemist, maar je kunt niet alles hebben...

Een dankwoord aan de organisatie is wel op zijn plek hier - BEDANKT!.

Roeland
22-10-18, 07:57
Twee hele leuke en drukke dagen gehad, weer heel veel mensen ontmoet, zelf geen tijd gehad om foto's te maken en wel even een snel rondje gemaakt.
Had graag nog een aantal standhouders gesproken, ga eens even zien of ik dat volgend jaar kan veranderen.
Organisatie: hartelijk dank weer voor deze fijne dagen op naar de volgende.
En... wat mij betreft houden we er die workshops op de zaterdag er in.

Groetnis, Roeland

SunRayes
22-10-18, 08:16
Ik ben alleen op zondag geweest, en het was lekker druk en heel gezellig!
Deze keer heb ik mijn schoonvader mee genomen, een gepensioneerde timmerman. Hij keek zijn ogen uit naar alle technieken en gereedschappen waarvan hij dacht dat het uitgestorven was.

Ik heb even bij Toxic staan kijken, maar hij had het heel druk met de enorme schaal.

En, toch wel een toppunt van de dag, ik heb Timmerman Koos een handje kunnen geven.
Ik vind het toch wel heel knap dat hij steeds weer een leuk filmpje weet te maken. Het is eerder een soort blog dan een timmertip.
Mijn kinderen kijken naar Enzo Knol en Gaming Meneer, papa naar Timmerman Koos. :D

rendew
22-10-18, 08:28
https://youtu.be/1sCSdG5iNiM

Toxiq
22-10-18, 08:32
Prachtige draaibank Jeroen, mijn compliment.

Dank je Nico, zelf zie ik nog puntjes die aangepast moeten worden, maar vooralsnog erg tevreden met de bank

Ik heb het inderdaad weer goed naar mijn zin gehad! Leuk om weer wat mensen te ontmoeten!

Wel heel erg jammer van de Dner ;)

Spaander
22-10-18, 09:08
Mijn vrouw is ziek en ik voelde mij ook niet 100% daarom kon ik helaas niet aanwezig zijn en heb dit erg gemist.
Dus wilde ik vragen of er leden zijn die afbeeldingen van de OHD willen plaatsen en aan de filmhelden (rendew) en anderen of ze ook de links van de filmpjes erbij willen zetten voor mij en alle zwartkijkers.

Alvast mijn dank en groeten, :).

jaap
22-10-18, 10:38
Beste allemaal, namens de organisatie bedankt, ook wij hebben een top dag gehad, de serieus meer bezoekers als vorig jaar, complimenten over de prachtige vulling van de hal en de diversiteit.

Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....

Voor de rest een super dag!

Meer foto's volgen spoedig,

jaap

80804

jaap
22-10-18, 10:52
Toxiq in slowmotion

jaap

https://youtu.be/dfvciuBEHIU

SjoerdvR
22-10-18, 11:19
Beste allemaal, namens de organisatie bedankt, ook wij hebben een top dag gehad, de serieus meer bezoekers als vorig jaar, complimenten over de prachtige vulling van de hal en de diversiteit.

Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....

jaap

80804

Mooi om zo de verbondenheid en dag te zien!
Tsja, en qua opkomst is het naar mijn mening een combinatie van factoren: afstand, tijdsplanning etc. Ik was zelf betrekkelijk laat op de hoogte en nodiging om spullen mee te nemen (lintzaag). Daarnaast is voor mij de zondag geen optie dus hou ik alleen de zaterdag over.

Toxiq
22-10-18, 11:40
Toxiq in slowmotion

jaap

https://youtu.be/dfvciuBEHIU

:-)

Spaander
22-10-18, 12:57
Toxiq in slowmotion jaap
Beste jaap, wil je voor de zwartkijker(s) een link plaatsen a.u.b.
Met dank, :).

Pel
22-10-18, 13:12
Hier is de link naar het filmpje van Jeroen. https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=dfvciuBEHIU

Groet Pel.

Toxiq
22-10-18, 13:53
Pel ik heb je gemist gisteren, de gezondheid zat in de weg ? jammer....

SunRayes
22-10-18, 14:19

Absoluut gelijk en ik schaam me diep dat ik nog niks heb mee genomen.
Voor volgend jaar ga ik zeker beter mijn best doen en ik denk dat ik het al eerder ga maken. Komende winter ofzo. Dan is er geen excuus meer.

Toxiq
22-10-18, 14:54
Ja hier ook zo, ideeen zat maar het komt er nooit van :( ga ik dit jaar cht werk van maken
Nu mag men maar 1 werkstuk inleveren ? misschien overwegen om daar twee van te maken (men mag dan bijv. wel maar 1 prijs winnen (hoogste telt ??))

Skybiker
22-10-18, 15:10
Mijn werkstuk was een eiken bed, en kreeg het niet in die cabrio.

Sorry Jaap, volgend jaar maak ik iets kleiner. :p

Jan van der Ploeg
22-10-18, 15:34
Het was een mooie drukke Open Dag en ik vond het workshop programma op zaterdag ook erg geslaagd. Zeker die van Ronald waar ik het nodige van heb op gestoken.
Daarbij ook nog naar huis met een prijs, geweldig.
Ik wil iedereen die zich heeft bezig gehouden met de organisatie etc. van harte bedanken, het was geweldig.

M.vr.gr. Jan

Toxiq
22-10-18, 15:54
Ideetje voor volgend jaar, een woodworkers lounge, een hoek met wat tafeltjes/stoeltjes en alles ingeleverd werkstukken opgesteld
Woodworkers kunnen elkaar daar treffen, beetje bijpraten etc.

Bert Vanderveen
22-10-18, 16:11
Ideetje voor volgend jaar, een woodworkers lounge, een hoek met wat tafeltjes/stoeltjes en alles ingeleverd werkstukken opgesteld

Goed idee! Lijkt me heel leuk. Nog iets: parkeren was dit jaar een ding — ik kwam tegen half 12 en moest in de wijk een plekje zoeken. Misschien kan de organisatie volgend jaar een terrein in de buurt 'lenen' en een shuttletje laten rijden?

Roestige Spijker
22-10-18, 16:28
Voor mij en de mrs was het de eerste keer en we waren onder de indruk.
We hebben onze ogen uit gekeken naar al het moois. Ook veel forumleden ontmoet.
Ook van ons krijgt de organisatie en thumbs-up.

Pel
22-10-18, 16:50
Pel ik heb je gemist gisteren, de gezondheid zat in de weg ? jammer....

Misschien volgend jaar weer Jeroen?

Groet Pel.

trilliwilli
22-10-18, 17:07

jaap

Dit jaar waren mijn vrouw en ik weer van de partij na vorig jaar te hebben over geslagen door onze verhuizing. De diversiteit en drukte gaven wel aan dat het weer beter was als voorgaande edities.

Wat de inbreng van eigen werk betreft: twee jaar geleden heb ik sterk getwijfeld om mijn ringendoos mee te nemen. Uiteindelijk niet gedaan.

Het is toch een risico dat mensen niet alleen met hun ogen kijken, iets wat ik deze keer bevestigd zag toen bezoekers er toch aan zaten. Tevens is (was) er de regel dat het werkstuk van het laatste jaar moet zijn.

Er is wat ruimte voor verbetering. Ten eerste zou een bemande stand die een oogje in het zeil houden wel gerust stellen. Deze kunnen uiteraard gelijk vraagbaak zijn en wellicht wat Woodworking goodies kunnen verkopen, zoals de hamertjes en schaafbeiteltjes.

Ook zouden werkstukken het jaar erop weer op de tafel kunnen staan. Als het dan overtroffen wordt daagt het ook weer uit. Een auto kan ook keer op keer aan een concours deelnemen. Het zal voor bezoekers wellicht ook lastig zijn er vroeg te moeten zijn en tot het eind te moeten blijven. Wij waren er om 10 uur, om 3 uur 's middags hadden we het wel gezien, de terugreis van 1,5 uur moest ook nog worden gemaakt. Dat zal meespelen.

Het parkeren hadden wij als vroeggangers geen last van, maar de toenemende drukte zal dit probleem wel groter maken.

mrRuben
22-10-18, 18:22
Het was mijn eerste bezoek en ik kom volgend jaar zeker terug. Heel erg plezant en ik had dan weer te veel werken mee. Ik had nog een drietal schalen en pennen mee, maar ik heb het op de houtsnijwerkjes gehouden.
Welke categorieen zijn er eigenlijk? Misschien dat ik volgende jaar voor 1 stuk in elke categorie ga ��.

Jan van der Ploeg
22-10-18, 18:40
Het was mijn eerste bezoek en ik kom volgend jaar zeker terug. Heel erg plezant en ik had dan weer te veel werken mee. Ik had nog een drietal schalen en pennen mee, maar ik heb het op de houtsnijwerkjes gehouden.
Welke categorieen zijn er eigenlijk? Misschien dat ik volgende jaar voor 1 stuk in elke categorie ga ��.

Hebbert!!!!

M.vr.gr. Jan

ErnstKuhne
22-10-18, 18:41
Hulde aan de organisatie, Ik heb een leuke dag gehad, mooie reacties op mijn werk gehad en inspirerende ontmoetingen gehad

fantic
22-10-18, 19:07
Wat mij vooral opgevallen is dat er heel veel vrouwen als bezoekers rond liepen, terwijl we hier nog steeds weinig vrouwen als deelnemers zien.

Hulde aan de organisatie en hierbij nog wat foto's, Jeroen je staat er mooi op.
80805
80806
80807
80808

jefmen
22-10-18, 19:17
Goed idee! Lijkt me heel leuk. Nog iets: parkeren was dit jaar een ding — ik kwam tegen half 12 en moest in de wijk een plekje zoeken. Misschien kan de organisatie volgend jaar een terrein in de buurt 'lenen' en een shuttletje laten rijden?

Je zou ook een p&r opkunnen zoeken en met de trein verder reizen. Of eerder komen.

shadowman
22-10-18, 19:20
Ik was er ook om half 12.
Moest ook in de wijk parkeren maar vind ik niet zo erg.
Moest paar minuutjes lopen

Was een mooie dag en organisatie en standhouders bedankt

mrRuben
22-10-18, 19:22
Nee hoor, gewoon een uitdaging om vanalles te doen. Ik heb dit jaar niets gewonnen en vond het helemaal niet erg. Er waren erg leuke reacties van de bezoekers... da's al leuk genoeg.

Hebbert!!!!

M.vr.gr. Jan

houtkever
22-10-18, 19:27
Het was een mooie dag. Veel gezien en mede forum leden ontmoet. Ook heb ik een hoop tips gekregen. En uiteindelijk een mooie prijs gewonnen, een echte erkenning van mijn werk. Ik heb alweer een paar ideen voor volgend jaar. Ik hoop er weer bij te zijn.

MartijnEHV
22-10-18, 19:47
Ik vond het super, zowel de zondag maar vooral de workshop op zaterdag; Jac bedankt! Bijgevoegd het startpunt en de huidige staat van mijn eerste beeldhouw projectje, als het zo'n beetje klaar is maak ik er een apart topic voor.
8081480815

Janp
22-10-18, 19:51
Was omstreeks 10.20 uur aanwezig. Mijn eerste opendag hout!
Leuke dag gehad samen met mijn broer. Genoten van al het moois wat ter verkoop lag. Prachtige dingen gezien, ideen opgedaan dus dikke prima. Ook was het nog relatief lekker rustig in de ochtend. Zeker mbt parkeren!

Ik had een “project” meegenomen in de vorm van een pen. Moet zeggen dat ik getwijfeld heb om hem neer te leggen. Waarom:
ik heb daar zo’n 20 min bij de tafel staan wachten om mijn project af te geven. Maar ik heb daar niemand gezien. Dus qua controle voelde dit niet lekker. Mijn pennetje is maar 10cm lang en als je iets makkelijk bij je kan steken is het zo’n klein dingetje. (Verkoop toch 100 euro) Mijn broer zei; leg gewoon neer, vul zelf een kaartje in en neem de gok! Wie weet win je iets...... hoe leuk zou dit zijn.

Dus, zelf kaartje geplakt en naam erop en pen neergelegd. Vaak even langs geweest om te checken. Veel mensen pakten de pen idd op wat niet erg is maar heb vaak gedacht: die is dadelijk weg. In de middag, rond de klok van 13;30 uur gok ik, waren wij klaar met alle stands. 3 uur daar geweest. Niet duidelijk was wanneer er een beoordeling zou zijn of hoe het verder zou gaan. Bleek wel dat er rond de middag veel meer op tafel is komen te staan dan ’s ochtends vroeg.
Rond 13:30 was er ook niemand bij de tafel en wij hadden eerlijk gezegd geen zin om tot einde vd beurs te wachten. Dus ja, pen gepakt, kaartje eraf en weggegaan. Let wel, geen kritiek of kwaadwillend bedoeld. Dit is mijn eerste keer en schrijf alleen hoe ik het ervaren heb.
Misschien is het goed om afspraken te maken. Ik noem maar wat: tussen 10 en 12:00 inbreng van projecten. Dan uiterlijk 14:00 uur moet de beoordeling zijn geweest zodat mensen ook weer naar huis kunnen. (Wij hadden nog 2 uur voor de boeg namelijk)
En de tafel misschien korter en kijken of er in ieder geval altijd iemand aanwezig is voor controle maar ook om aan te spreken.

Verder misten wij machines. Had op filmpjes van eerdere opendag hout wel machines zien staan dus was vol goede hoop. Ik had gehoopt een vandikte bankje daar te kopen. Maar alleen van Proxxon stond er wat maar dat was niet wat ik zocht. (Klein en te duur vond ik voor wat hij aankon)

Maar als laatste, echt een leuke dag gehad, veel gezien, geleerd en ideen opgedaan. Dus verder dikke pluim. En ja, de workshops mogen volgend jaar er ook zijn. Dit jaar gemist maar lijkt me zeker wat. (Vergulden heb ik ook zien staan op het forum en daar schrijf ik mij nu dan voor in haha)

Toxiq
22-10-18, 20:23
William, ik vond het leuk eens kennis met je te maken (even als vele anderen, Sky -biker, Hans, Ruben etc) mensen die ik alleen van het forum kende
Ook vele bekende gezien, altijd leuk, Rendew, Wim K, Marthijn (ooit een volle dag mee staan draaien en ik meen dat hij eerdaags weer eens langs komt)
Reuze tof allemaal

Organisatie was ook in orde, als kleine opmerking zou ik wel willen meegeven, plan het volgende keer een weekje later in de maand
Ik heb diverse keren mensen horen zeggen 'nu maar niet, volgende week weer' of iets in die trant
Een week later hebben meer mensen hun maandelijkse toelage ontvangen
Ze willen dus wel kopen, maar kan ff niet

MrRuben, ik heb je niet gezien, of wel ?

Fantic, kan je die foto ook wat groter plaatsen (of aan mij mailen)

Bert Vanderveen
22-10-18, 21:11
Je zou ook een p&r opkunnen zoeken en met de trein verder reizen. Of eerder komen.

Treinverkeer rond Hengelo (waar ik langs moest) was dit weekend stilgelegd. Eerder komen? Ik was vroeg genoeg, dacht ik.

kiesvoorhout
22-10-18, 21:17

Heel leuk idee!

Groet, Kor

mrRuben
22-10-18, 21:23
Toxiq, ik ben een paar keer langs je stand geweest en heb je eens druk zien draaien. Volgende keer lukt het vast om een praatje te slaan.
Die draibank van jou is een beest. Knap werk :cool:

fantic
22-10-18, 21:33
Fantic, kan je die foto ook wat groter plaatsen (of aan mij mailen)
Wordt nog aan gewerkt, zodra ik ze in een normaal formaat heb, komen ze beschikbaar.

wijk0983
22-10-18, 23:13
Hallo, ik vond het het een bijzonder leuke OpenDag en niet in het minst vanwege de workshops op de zaterdag. Dank aan Jac en Ronald. Verder zeker een mannetje of tien van het forum gezien en gesproken, wat ik echt zeer waardeer.
Ik vroeg me wel af-. Of we handelaren in (gemporteerde) houten voorwerpen moeten toelaten - of je iets kunt doen om de parkeergelegenheid voor bezoekers te verruimen (kennelijk moesten ze de wijk in).

groeten, Hans

Rizz
23-10-18, 10:25
Helaas moest ik dit jaar aan me voorbij laten gaan. Landde rond de middag op Schiphol, terug van een welverdiende vakantie op Corsica. Ik geloof niet dat mijn vrouw het gewaardeerd had als ik had gezegd dat we "ff" naar de ODH door zouden gaan... :)

Daarbij was ik nog wel gevraagd om m'n gitaar te laten zien, maar om gezondheidsredenen en een 4 maanden durende verbouwing is die niet erg ver meer gekomen.. Ik heb vorig jaar als standhouder enorm genoten van de leuke gesprekken met jan en alleman, ik hoop er volgend jaar zeker weer bij te zijn, met een gitaar die een stuk verder is!!

eug3ne
23-10-18, 13:45
zondag geweest; met de Smart, dus geen parkeerprobleem ! Mooie bezetting van de hal; had iets meer kunnen staan met machines.
Heerlijk genoten van de geur rondom de draaibanken; wat kan hout toch lekker ruiken! Zelf niets meegenomen voor op de tafel omdat m'n draaibank op dit moment in de opslag staat ivm een verhuizing en er dus weinig door mij is gedraaid en m'n tafelblad van 100 X 350cm van Kauri die ik gemaakt heb paste nt niet achterin....
Volgend jaar zeker wr !

Toxiq
23-10-18, 14:29
Of we handelaren in (gemporteerde) houten voorwerpen moeten toelaten

Ik denk dat je het moet zien op de grote hoop Hans
Het is moeilijk genoeg om zo een grote hal goed vol te krijgen (je ziet er is toch vraag naar bijv. meer machines (felder, hammer, festool (festook doet ook workshops ! etc.... ik ken beursen waar ze wel staan, jammer dat ze hier niet staan)

als die handelaren er maar een paar zijn (2 of 3) dan vult het de hal en er zullen altijd mensen zijn die iets leuks zien dat ze zelf niet kunnen maken, of vrouwlief vind dat leuk voor thuis

Is dat dan erg ? ik vind van niet, het is in ieder geval hout, kijk als het zeepjes zijn word het een ander verhaal
Pas als er een ruimte gebrek plaatsvind zou ik zeggen, het word tijd om wat te snijden in wat er staat
zou ik nu zeker niet doen

Toxiq
23-10-18, 14:30
Toxiq, ik ben een paar keer langs je stand geweest en heb je eens druk zien draaien. Volgende keer lukt het vast om een praatje te slaan.
Die draibank van jou is een beest. Knap werk :cool:

Jammer dat ik je gemist heb, volgende keer zeker even een praatje maken (als ik een volgende keer mag komen neem ik een half fabrikaat mee, heb ik meer tijd om te ouweh..r.n en lijkt het toch alsof ik iets heb afgekregen :-)

fantic
23-10-18, 15:33
Ik heb ze even op een webpagina (https://odh-2018.sjouw.com/) gezet, als je de Thumb aanklikt krijg je de fullsize.
Als er nog anderen zijn die foto's hierbij willen zetten, altijd mogelijk.

Toxiq
23-10-18, 16:52
Dank je....

Roeland
23-10-18, 17:11
Hier een linkje van het filmpje van timmerman Koos.

En voor de zwart kijkers.
https://www.youtube.com/watch?v=1sCSdG5iNiM

https://www.youtube.com/watch?v=1sCSdG5iNiM

groetnis, Roeland

studiohettinga
24-10-18, 10:47
Het was een mooie open dag.
Wat betreft het tonen van eigen werkstukken: Vorig jaar had ik er een paar op de jurytafel gezet. Maar ik moest op tijd weer weg, zodat ik ze vr de jurering maar weer heb meegenomen. Dit jaar moest ik wederom op tijd weg en heb daarom niets meegebracht.
Zou het mogelijk zijn om de werkstukken meteen bij het plaatsen op tafel te beoordelen en een cijfer te geven?

Vener
25-10-18, 15:44
Ik sluit me aan bij de rest, was weer erg leuk. Het was niet zeker of ik kon komen, was er ook pas na de middag, en had me dus ook niet aangemeld. Wel een kistje meegenomen om te laten zien.
Verder lekker rondgewandeld en weer wat hout en gereedschap gekocht.

WR1944
25-10-18, 19:59
Het is dat ik zo ver weg woon maar had ik nog in Nederland gezeten dan was ik zeker langs gekomen. Het zag er gezellig uit maar ook erg interessant. Je kunt "live" allerlei zaken bewonderen waar je anders alleen via het Internet kennis van kunt nemen. Het is ook leuk om de personen te leren kennen die zich verschuilen achter de nick names op het forum. Hulde aan de initiatiefnemers en ook bedankt voor de video.