Groupbuy: Zwaluwstaart-mal Animo Check

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi Allen,

Om het overzichtelijk te houden open ik een nieuw topic waarin alleen opgegeven moet worden wat men wil aan de hand van de vragen. In het andere topic kunnen we blijven discuseren over het design.

Wat we dus gaan ontwikkelen:


Wat zijn de prijzen
12 Euro per stuk in 3mm dik staal (Bij afname van 10 stuks)
20 Euro per stuk in 3mm dik RVS (Bij afname van 10 stuks)

Wie doen er mee:
Naam-aantal-materiaal
Rickkoorman
De Haan-2x-staal
Scheppie -2x
Armadaman-2x
Sjoerd 2x
Primera
Koffiedrinker- 1x - rvs
Iwan - 2x - rvs
Creatief_Met_Hout-2x
Janvandijk
Houtenklaas -2x - rvs
Knutselaar- 2x - rvs
gandel69- 1x - staal
Leroy-2x-rvs
schrijnwerker-1x-staal
Bernad-2x-rvs
Jelmer-1x
degele-2x-staal of RVS
zaag-1x-staal
iMarc-1x-staal
kieskes-2x-staal of RVS
Sander-2x
berrie-1x-rvs
jpandriese-2x-rvs
Pjerdudac-2x-rvs
gertjeb-2x-rvs
paulV-2x

Design criteria:
-In het design ga ik uit van een kopieerring diameter van 27mm. Wie niet aan een 27mm ring kan komen, laat het me weten!
-Nadeel van 27mm is de "spacing" van de zwaluwstaarten. Ik zal uit tekenen wat de hartafstanden worden.
-Zwalustaart en rechte frees moet nog worden uitgezocht.
http://shop.jvl-europe.com/epages/61425996.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61425996/Products/051583 Is dit wat?
-Dikte is momenteel 3mm, als meer dan 50% 5mm wil, gaan we daar voor. Prijs zal een paar euro stijgen
-Mallen zullen koppelbaar zijn doormiddel van een zwalustaart om grotere lengtes te verkrijgen

Openstaande vragen:
- Welke frezen gaan we gebruiken. Ik hoop dat we 1 type frees kunnen gaan gebruiken die in meerdere (budget / pro) prijzen kunnen aanschaffen. Laten we deze discussie in het andere topic houden.

- Iedereen die interesse heeft en die nog niet in bovenstaande lijst staat, meld je in dit topic! Ook als bovenstaande info niet correct is.

Attached files
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
Ik ben ook geinteresseerd een een stalen uitvoering.
Het liefst 5 mm dik.
Misschien is het makkelijk als er eenmaal voor een frees gekozen is om die gezamelijk te bestellen voor degene die dat wil.
En deze bij de mal op te sturen.
(Natuurlijk iedereen vooruitbetalen ;) )
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
schrijnwerker zei:
Ik ben ook geinteresseerd een een stalen uitvoering.
Het liefst 5 mm dik.
Misschien is het makkelijk als er eenmaal voor een frees gekozen is om die gezamelijk te bestellen voor degene die dat wil.
En deze bij de mal op te sturen.
(Natuurlijk iedereen vooruitbetalen ;) )

Ja, frezen er bij leveren is een goede optie! Kun je werken met een 27mm Kopieerring?
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Ik wil er graag 2 bestellen. staal of rvs maakt mij niet zoveel uit. Ik sluit me aan bij de meerderheid.

Thnx voor het geweldige initiatief :)
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Pas alles regelmatig aan. Klopt het wanneer er geen kopierring diameter opgegeven wordt dat het om 27mm (kan) gaan?
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
293
6
Heist o/d Berg
Voor mij mag je er ook 2 laten maken. Materiaal naargelang het uitkomt. Ik moet nog wel aan mijn eerste zwaluwstaart beginnen :mrgreen:
gr,
Danny
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
[quote="TH0M
Ja, frezen er bij leveren is een goede optie! Kun je werken met een 27mm Kopieerring?[/quote]

Ik denk niet dat het een probleem is.
Het liefst ga ik voor 17mm.
 

iMarc

Actieve deelnemer
31 aug 2009
30
0
Wat een goed initiatief (zag het op het ZBA forum). Ik wil er graag één. Voorkeur voor staal, maar als de meerderheid kiest voor RVS vind ik het ook best.

Groet,
Marc
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.