gaten en onderliggende lades

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Het werkblad van mijn werkbank heeft nu nog alleen 20mm gaten bij de bankschroef, maar ik wil eigenlijk toch wel een paar rijen extra aanbrengen. Maar nu heb ik onder het blad een grote lade zitten en vraag ik me af of al die gaten niet voor een grote bende in de alde zorgen door alles wat door de gaten valt.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Alvast bedankt
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat is precies wat er gaan gebeuren
Daarom heb ik een extra la gemaakt van 5cm, daar vallen alle rommeltjes in en die leeg ik af en toe
ook handig als er dingen doorheen vallen die je nog nodig hebt (schroefjes, kleine onderdeeltjes etc) dan kan je ze zo uit de la pakken
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.763
146
Rotterdam
Dat is precies wat er gaan gebeuren
Daarom heb ik een extra la gemaakt van 5cm, daar vallen alle rommeltjes in en die leeg ik af en toe
ook handig als er dingen doorheen vallen die je nog nodig hebt (schroefjes, kleine onderdeeltjes etc) dan kan je ze zo uit de la pakken

Goed idee! Ik ben inderdaad vaak net ‘dat ene schroefje’ kwijt. Die ligt dan ergens op de grond.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Dat is precies wat er gaan gebeuren
Daarom heb ik een extra la gemaakt van 5cm, daar vallen alle rommeltjes in en die leeg ik af en toe
ook handig als er dingen doorheen vallen die je nog nodig hebt (schroefjes, kleine onderdeeltjes etc) dan kan je ze zo uit de la pakken
Die lade is goed idee, maar niet maakbaar. Ik denk dat ik de gaten maar beperkt tot het blad van de workmate en bij de bankschroef, bij de bankschroef moet ik op zich voldoende plek hebben als ik nu weer eein mijn werkblad leeg heb gemaakt als ik klaar ben aan het eind van de "werkdag"
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.