Hammer C3 31 - afstellen vlakbank

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Hey iedereen,
Ik ben tot de constatie gekomen dat de vlakbank van mijn Hammer C3 31 niet meer in lijn ligt en dus een slecht schaafbeeld geeft.
Ik had eens gevraagd aan Tema om een technieker langs te sturen maar nu deze er mee gestopt zijn is dat niet doorgegaan.
Daarom wil ik het ofwel toch eerst zelf proberen dan wel een andere technieker vinden die dit kan in de buurt van antwerpen.
Zelf vind ik echter weinig tot geen info over hoe je deze vlakbank moet afstellen. Op youtube vind je wel voorbeelden van andere vlakbanken maar dat zijn meestal geen combines en dus helemaal anders.

Is er iemand die wat meer info kan geven, die bv een technical manual heeft ipv de gewone manual waar niks instaat of die mss een technieker kent?

alvast bedankt
Timothy
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Ik heb gelukkig (nog) geen problemen met mijn machine, maar voor de zekerheid dit bestand toch maar gedownload.
Mooi duidelijk beschreven met veel foto's.
Dank hiervoor.

Is er ook zoiets voor de zaag van Hammer? De B3 Winner comfort?
In de afzuigslang van dat apparaat zit een scheur en moet ik eigenlijk vervangen...

Groet,
Jan
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Bedankt athanor, daar kan ik inderdaad verder mee, hoewel ik wel wat schrik heb om ze zelf af te stellen. Maar zoals ze nu staat kan ik er niet veel mee, dus zal eens proberen. Mocht er iemand nog een technieker kennen die mij hierbij zou kunnen helpen, altijd welkom
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.776
931
Leeuwarden
Is er ook zoiets voor de zaag van Hammer? De B3 Winner comfort?
In de afzuigslang van dat apparaat zit een scheur en moet ik eigenlijk vervangen...

Groet,
Jan

Daar heb ik ook even naar gekeken, maar kan ik niet vinden. In verschillende topics op het Felderforum is daar in de loop der jaren wel eens wat over gezegd. Dan zou je daar eens in moeten spitten of een goede zoekactie starten binnen het forum op Yahoo.

Fons
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.