machinepark kopen België

beki

Actieve deelnemer
2 jan 2012
36
0
Hey,
Ik ben bezig met een nieuw machinepark te kopen (paneelzaag, vlak vandikte, topie, ...), en ben een leverancier aan het zoeken.
Momenteel heb ik al contact met Deta en Rogiers, en de prijzen zijn gelijkaardig (voor respectievelijk Cassadei en SCM machines) maar ze proberen te scoren door te zeggen dat hun service beter is (en de service van de ander slechter is)

Wat zijn jullie ervaringen met die leveranciers?
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
31
BE / Tienen
Hey,
Ik ben bezig met een nieuw machinepark te kopen (paneelzaag, vlak vandikte, topie, ...), en ben een leverancier aan het zoeken.
Momenteel heb ik al contact met Deta en Rogiers, en de prijzen zijn gelijkaardig (voor respectievelijk Cassadei en SCM machines) maar ze proberen te scoren door te zeggen dat hun service beter is (en de service van de ander slechter is)

Wat zijn jullie ervaringen met die leveranciers?

Geen ervaring met een van beide. Tijdje geleden gelijkaardige situatie gehad in het Antwerpse en wel mijn voordeel kunnen doen... heeft er toch eentje zijn prijs wat laten zakken....

Bepaalde lijnen van Casadei en SCM zijn trouwens identiek dezelfde machines, maar sinds begin van het jaar verkoopt Rogiers als enige nog SCM... De rest dezelfde machines met een sticker van Casadei. Bij sommige kun je misschien nog SCM toonzaalmodellen vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.