ventilatierooster afsluitbaar maken in bestaande deur

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
In een wasruimte, wat origineel bij de bouw 'onbenoemde ruimte' was, wil ik ventilatieroosters plaatsen in een deur. Er kunnen geen ramen open alleen een dubbel openslaande deur met 'frans balkon'.

Ik zoek eigenlijk een af te sluiten rooster (aan de binnenkant) en iets wat ik zelf kan inboren of infrezen. Het rooster mag opbouw zijn.
Ik ben al aan het zoeken geweest bij de bouwmarkt (w.o. hornbach) maar wat ik daar heb gezien bevalt me niet.

Nu is er me gewezen op Tilmar roosters voor sleufventilatie, maar ik kom er niet uit welke ik precies zelf kan infrezen. Ik heb denk ik een ruimte van ca. 450 mm en 30 mm hoog om te frezen met voldoende ruimte eromheen zodat er niets beschadigd. Deur is zelf natuurlijk iets breder (515 mm tussen de glaslatten, en 90 mm hoog horizontale dorpel). Deur is (volgens mij) van naaldhout.

Hebben jullie hier ervaring mee, of kennen jullie alternatieven?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.