PDA

Bekijk Volledige Versie : Fijn Forum

dehoutdraaierij
24-05-18, 12:30
Zomaar even een berichtje om te melden dat het er op dit forum vaak zo prettig aan toe gaat.
Onlangs ben toegevoegd aan 2 facebookgroepen voor houtbewerkers. Wat een gezeur en gezanik daar zeg! Er zitten types in met een Trumpiaanse arrogantie die eigenlijk niet vrij zouden mogen bewegen zonder een vergunning voor de zuurgraad aan te vragen.
Daar was ik dus snel weer uit.
Fijn Forum dit!

HBhout
24-05-18, 12:44
+1

rjmulder
24-05-18, 12:53
+1

Pel
24-05-18, 12:59
Ben het helemaal met Ronald eens, een top forum, waar we met zijn allen heel veel kennis samen bundelen zelfs op meerderlei gebied, en waar we allemaal ons voordeel mee mogen doen.

Groet Pel.

klaas0639
24-05-18, 14:00
Ik ben heel benieuwd naar de oorzaak daarvan. Hoe komt het nou dat hier al jaren beschaafde mensen de toon bepalen terwijl bijna overal elders dat niet het geval is. Reden voor een sociologisch onderzoek of scriptie, wat mij betreft.

mvg
Klaas

luk knops
24-05-18, 14:05
Inderdaad een fijn forum waar je zowel als "beroeps" dan als "beginner" kunt zeggen en vragen wat je wil!! Ik ben heel blij om dit forum te mogen volgen en af en toe, in de mate van mijn ervaring iets toe te voegen. 't Zijn hier schoon mensen en ik denk dat het parfum van de verschillende houtsoorten die bewerkt worden deze zachte en blije reacties teweeg brengt!

liglinisterglenn
24-05-18, 14:14
Ik kan iedereen maar bijtreden over het fijn gevoel op dit forum!

Ik denk ook dat dit komt door het hoog zelfcorrigerend niveau. Indien er iemand "buiten de lijntjes kleurt", wordt deze er snel en vriendelijk op aangesproken, zoals het hoort.

Ik denkt niet dat dit op veel andere plekken gebeurt. dus duimpje omhoog hoor!

henkverhaar
24-05-18, 14:27
Tja, feestboek...

janwijbrand
24-05-18, 14:52
Ook ik heb legio voorbeelden gezien op fora en andere platforms waar men niet aan dit nivo van kennis, leergierigheid, verwelkoming, geduld en menselijkheid en zelfsturing kan tippen!

Erg cool om daar een klein beetje deel vanuit te maken!

Tympy
24-05-18, 15:13
Helemaal mee eens, iedereen is hier bereid te helpen en mee te denken!

Toxiq
24-05-18, 15:56
Wat een gezeur en gezanik daar zeg! Er zitten types in met een Trumpiaanse arrogantie die eigenlijk niet vrij zouden mogen bewegen zonder een vergunning voor de zuurgraad aan te vragen.

Doe ons de link even, ffkes horen wat ze van jou vinden :D:D:D:D

meron
24-05-18, 15:57
mee eens. hopelijk kunnen we het zo houden.

PetraD
24-05-18, 16:10
Ook ik voel me hier goed.... Alleen maar lof.🌸.
Groetjes Petra.

SunRayes
24-05-18, 17:42
Het is inderdaad al jaren goed vertoeven hiero!!
Misschien komt het omdat houtbewerken geen exacte wetenschap is.
Dus dan hebben de betweters geen grond om op te groeien.

mathieu
24-05-18, 19:42
Volgens mijn moeder zijn schrijnwerkers zachtaardige mensen.
Maar het is hier inderdaad goed vertoeven. Op een fatsoenlijke manier met elkaar om gaan werkt zoveel beter dan elkaar het leven zuur maken. Alleen snapt niet iedereen dat.

Superkees
24-05-18, 19:44
En niet te vergeten de kwaliteit om dingen eenvoudig, maar duidelijk uit te leggen. BV het recente topic over garagedeuren.

kiesvoorhout
24-05-18, 20:28
77328

Groet, Kor

dehoutdraaierij
24-05-18, 20:42
Doe ons de link even, ffkes horen wat ze van jou vinden :D:D:D:D

Jammer Jeroen... Ik heb er nooit iets geschreven.... :-) en bovendien zit jij toch niet op Facebook!? :-)

Bartvdl
24-05-18, 20:55
Ook tegen vrienden en familie spreek ik altijd met lof over dit forum. De manier van omgaan en ook hoe meegaand iedereen met elkaar is. Hulp aanbieden waar nodig is etc. Opbouwend ipv negatieve kritiek! Kijk nog elke dag met plezier naar de diverse topics.

Kunnen vele fora wat van leren.

svenskapelsin
24-05-18, 21:39
Er zitten types in met een Trumpiaanse arrogantie die eigenlijk niet vrij zouden mogen bewegen zonder een vergunning voor de zuurgraad aan te vragen.

:D
Verder eens, voor mij persoonlijk is Tuoh een held. Hij steekt echt aandacht en tijd in zijn antwoorden!

Toxiq
24-05-18, 22:30
Jammer Jeroen... Ik heb er nooit iets geschreven.... :-) en bovendien zit jij toch niet op Facebook!? :-)

Nu niet zuur worden he, was maar een geintje :-)
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, de sfeer is hier prima en nee ik zit niet op feestboek