milwaukee vervangingsaccu

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.686
2.567
Gaanderen
Ik overweeg de aanschaf van een rechte stiftslijper van Milwaukee op accu. Heb al 2 18v originele accu's 1500 mah en 3000 mah. Ik ga deze machine maar een paar keer per jaar gebruiken voor het verwijderen van houtrot.
De nieuwe accu's van 5ah zijn aan de prijs. Heeft iemand ervaring met klonen van dit merk. Of is het na een half jaar afgelopen met dit soort accu's.
Ik heb in het verleden op ons forum diverse draadjes gezien met linkjes. De zoekfunctie is mij echter niet behulpzaam.
Gebruik natuurlijk de verkeerde zoekwoorden.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Koop originele accu's want die gaan het langste mee. Kijk eens bij Amazon voor originele accu's. Je kunt vaak twee 3Ah accu's kopen voor de prijs van een 5Ah, daarmee ben je onder de streep iets beter af. MIjn Makita snellader laadt een 3Ah accu in 20 min op, dan moet je al aardig wat schroeven en boren om hem in die tijd leeg te krijgen.
 

anthony

Actieve deelnemer
16 dec 2013
28
0
Ga voor originele accus de imitaties heb ik mindere ervaringen mee sneller leeg en na 1,5 jaar waren ze niet meer te laden

de 9.0 ah zijn geweldig voor op slijpers en cirkelzaag aleen fors aan de prijs
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.