PDA

Bekijk Volledige Versie : veel verschillende houtsoorten (+ fineer)

Hubert.
08-01-11, 14:59
Bijzondere houtsoorten aangeboden.
Zowel massieve stukken als fineer.
Tevens divers toebehoren.

Massief:
Wengé
Pernambuco
Noten
Bubinga
Tulpen
Palisander
Goudenregen
Groenhout en purperhout
Ebben
Slangenhout
Duits peren
Ceder
Padoek
Diversen

Fineer:
Madrona
Worteleiken
Amerikaans noten
Kersen
Ahorn
Genoesd esdoorn licht + purper
Essen
Makassar
Wortelnoten
Zebrano
Essen zwart gekleurd
Mahonie
Ceder

voor foto's:
http://link.marktplaats.nl/405131395

rickkoorman
08-01-11, 15:35
oei,oei erg mooi aanbod. heb zeker interesse , zal straks eens een mailtje sturen.

rick

Hubert.
09-01-11, 18:19
Ik had toch verwacht dat er meer interesse zou zijn hier? :?
Ook op Marktplaats maar matige reactie.
Snap er niks van :oops:

er zitten toch uitermate zeldzame en dure stukken tussen.........

rickkoorman
09-01-11, 18:32
hubert!!!!!!!!! ik heb enorm interesse , heb een bod gedaan en zelfs gemaild naar de adverteerder maar ik krijg maar geen reactie. verkoop jij toevallig deze partij? is wel in de buurt van jou toch????

de foto's zijn niet erg duidelijk , kan niet goed zien wat er allemaal ligt in welke hoeveelheden maar nogmaals.....ik heb zeker interesse

Hubert.
09-01-11, 18:33
hubert!!!!!!!!! ik heb enorm interesse , heb een bod gedaan en zelfs gemaild naar de adverteerder maar ik krijg maar geen reactie. verkoop jij toevallig deze partij? is wel in de buurt van jou toch????

de foto's zijn niet erg duidelijk , kan niet goed zien wat er allemaal ligt in welke hoeveelheden maar nogmaals.....ik heb zeker interesse

je hebt (bijna) pb ;)

Hubert.
09-01-11, 18:52
de mail van m'n vrouw stond dus wel vol met reacties.... :oops:

Creatief_Met_Hout
09-01-11, 20:02

Wat heeft je vrouw dan in de aanbieding :lol: :lol:

Hubert.
09-01-11, 21:18

Wat heeft je vrouw dan in de aanbieding :lol: :lol:

nou..... die bos hout voor de deur :lol:

Houthasses
09-01-11, 21:51
Oei wat een mooi spul.. Wees gerust hoor, op een forum als dit komen er zeker meer mailtjes.
Het is voor mij iets te ver weg helaas.. Erg jammer.
Desondanks om toch even te kwijlen over spullen die ik niet kan krijgen, :P hoe groot is dat stuk zwaar gemoesterde hout (en wat is het?) op de 3e foto? Ik kan niet goed bepalen hoe groot dat stuk is. Zijn er ook maten om bv schalen of tafelbladen van te maken?

pepijn
09-01-11, 21:57
Heb je ook indicatieve prijzen ? ik zie namelijk een aantal dingen die ik graag over zou willen nemen :D

Sjoerd
09-01-11, 22:41
Ik zie ook wel wat dingen die interessant zijn, en dit keer ligt het eens niet aan de andere kant van Nederland! :)
Zal je straks even een PB sturen!

rickkoorman
10-01-11, 06:37
sjoerd,

dit is echt een mooie partij. helaas moest ik deze toch aan mij voorbij laten gaan. ben benieuwd wie de trotse eigenaar gaan worden.

Don_Paul
10-01-11, 12:13
Hubert, wil je de hele partij in een keer verkopen of kan ik gewoon eens komen snuffelen of er wat bij zit?

Hubert.
10-01-11, 19:16
Hubert, wil je de hele partij in een keer verkopen of kan ik gewoon eens komen snuffelen of er wat bij zit?

Je kunt een deel kopen, dan krijg je de rest erbij :lol:

kom maar kijken ;)
Mvg,
Hubert.

Hubert.
10-01-11, 19:19
Heb je ook indicatieve prijzen ? ik zie namelijk een aantal dingen die ik graag over zou willen nemen :D

Ik vind prijzen erg moeilijk, wat is iets waard..... :?
Ik heb er geen ruimte meer voor en zoek gewoon iemand die er iets moois mee kan maken

Hubert.
10-01-11, 19:25
Oei wat een mooi spul.. Wees gerust hoor, op een forum als dit komen er zeker meer mailtjes.
Het is voor mij iets te ver weg helaas.. Erg jammer.
Desondanks om toch even te kwijlen over spullen die ik niet kan krijgen, :P hoe groot is dat stuk zwaar gemoesterde hout (en wat is het?) op de 3e foto? Ik kan niet goed bepalen hoe groot dat stuk is. Zijn er ook maten om bv schalen of tafelbladen van te maken?

Het is gemoesterd Madrona fineer ;)

Het is allemaal kleiner hout tot een cm of 35 lang wat van mijn opa is geweest die intarsiawerk maakte :)

http://i201.photobucket.com/albums/aa303/Bretagne2007/divers/houtbewerking/meubeltjesopa003.jpg

jan pranger
10-01-11, 19:40
Hubert, je hebt een pb'tje.
vr.gr. Jan Pranger.

Hubert.
15-01-11, 16:20
bij gebrek aan (serieuze) belangstelling (en geschiktheid) weggegeven... :cry:

Sjoerd
15-01-11, 19:35
Oh! Eigenlijk voelde ik me niet de aangewezen persoon om met zulk materiaal te werken, maar hopelijk heb je het aan een liefhebber geschonken! :)