Nieuw hier

Hallo iedereen,

Het word tijd dat ik mij ook eens voorstel hier. Ik lees inmiddels al ruim een jaar mee op het forum en ben ruim een half jaar ook lid van het forum, maar heb nog niet eerder gepost. Here we go!
Mijn naam is Joep Kanters, 32 jaar, woonachtig in Valkenswaard, trotse papa van een dochter van anderhalf en timmerman van beroep.
Ik ben sinds 2011 zelfstandig ondernemer en doe voornamelijk nieuwbouw, verbouw en renovatie van particuliere woningen.
Nadat ik inmiddels twee keer een keuken voor ons eigen huis en wat interieur maatwerk zelf had gemaakt heb ik hier steeds meer interesse en lol in gekregen. Inmiddels thuis werkplaats ingericht en het gereedschap hierop uitgebreid.
Op dit moment mijn 4de keuken van dit jaar voor klanten aan het maken!
Hoewel ik als timmerman massief hout natuurlijk prachtig vind, bestaat 90% van mijn "houtbewerking" uit plaatmateriaal. Massief hout is nu eenmaal ook een beperkte markt en voor mij is het niet alleen hobby maar ook een stuk broodwinning.
Er staan voor mezelf echter wel een aantal houten meubels op mijn (vrouw's) to-do list en hierin ben ik redelijk bleu (niet achterlijk wel onervaren).
Voor deze projecten hoop ik jullie kennis wel te kunnen raadplegen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Gr joep
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.