strips schroefautomaat zelf vullen

HansB

Actieve deelnemer
7 okt 2014
525
0
Regio Arnhem
Ik moet op mijn nieuwe woning houten gevelbekleding bevestigen. Ik wil dit op aanraden van de houtleverancier met RVS bolkopschroeven doen waarbij het van belang is dat de kop niet door het oppervlakte van het naaldhout drukt.

Nu kan ik met de slagschroevendraaier aan de gang gaan maar ik ben bang dat het resultaat niet zo nauwkeurig is en het ook sneller kan.
Ik heb namelijk net een bandschroefautomaat gekocht voor plaatmateriaal welke ik op exact de juiste diepte kan instellen en welke recht en snel schroeft.
Ik kan alleen niet de juiste schroeven op band krijgen.

Mijn idee was om een band met gipsplaatschroeven te kopen en hier zelf de bolkopschroeven in te drukken.

Echter heb ik hier geen ervaring mee. Heeft iemand met ervaring met bandschroefmachines en kan die mij van raad voorzien? Bedankt!

ter info: het gaat om 4x40 bolkopschroeven met pozidrive kop.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Je kunt ook met beleid met je slagschroevendraaier schroeven als je een schroevendraaier te langzaam vindt gaan. Ik denk nameiljk dat tegen de tijd dat je de schroen hebt uitgewisseld je ook met een normale schroevendraaier een heel end was geweest.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.