zoeker

Nieuw lid
18 mrt 2018
2
0
Al jaren heb ik een Kity 612. Eigenlijk heb ik altijd het probleem gehad dat de riem er soms af loopt.
Recent heb ik een lager laten vervangen waarvoor de machine van het onderstel (met daarop de motor) moest, ook is de motor vervangen.
Nu krijg ik de machine niet meer zo afgesteld dat de riem er op blijft. Het lukt een beetje (af en toe blijft de riem er op) maar met lintzaag er op is het nog niet gelukt. Ondertussen heb ik ook gezocht naar andere schijven en riemen (waarbij de riem gedwongen op de schijf blijft maar geen V snaar omdat die minder “glad” loopt) , maar ik heb niet voldoende kennis om goed te zoeken.
Wie heeft er nuttige informatie?

Groeten,

Huub
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.167
352
Etten-Leur
Huub,

volgens mij is jouw vraag voor een een aparte rubriek (problemen met mijn Kity) maar evengoed hartelijk welkom! Ik hoop dat er iemand is die je kan helpen, maar ik zou je vraag toch even op een betere plaats (laten)posten (vai moderator/admin??).


Grtz hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.