nieuw hier

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
ik dacht , laat ik het nieuwe jaar maar meteen goed benutten om lid te worden van jullie forum.
ik ben mootje, ik heb hout altijd een mooi product gevonden. sinds een tijdje, mag ik gebruik maken van een ruimte waar ik mij uit kan leven. dus ben ik aan de gang gegaan met kastjes, opklapbaar tafeltje en diverse hout draai exemplaren. heerlijk om te doen.
ik hoop hier veel nieuwe ideeen op te doen en veel te leren.
tevens wens ik iedereen alle goeds in 2011, vriendelijke groet.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum en een gelukkig nieuwjaar! Wel, na deze stap kun je over ons forum gaan spreken. ;)

Veel genoegen gewenst als deelnemer!

Fons
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
dank jullie, inmiddels zit ik nog meer te lezen dat ik al gedaan had, en ik kom echt mooie werkstukken tegen zeg, en veel tips.... erg leuk

enne jan, mijn werk op t net, tja.....ik ben nog maar een beginner.....

wat ik mij afvroeg trouwens ; zijn er nog meer dames actief op dit forum? (zag wel ariette), er zijn wel veel mannen hier, gezellig....nu de dames nog ;)
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
De mannen zijn inderdaad een beetje oververtegenwoordigd.
Maar er zijn meerdere vrouwen actief op het forum.
Misschien is het wel zo dat vrouwen mee werekn en minder bomen over wat ze aan het doen zijn :)

Van harte welkom op het forum, en een bijzonder creatief 2011 gewenst.
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
nogmaals dank,

jaap: verschil tussen de kasten van man of vrouw? vast wel ;) kan jij het zien dan? ik wel, vooral aan de binnenkant, van wat er in hangt/ligt.....
nee hoor, maakt mij niet uit wie wat maakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.