Zwaluwstaart hulpstuk van Festool?

Jan-Kees Pronk

Nieuw lid
31 aug 2010
5
0
Beste houtlui, ik kwam een dag of wat geleden in zo'n super-gereedschaps zaak waar de hele 50 meter achterwand in beslag genomen werd door Festool ( Dubson, in Barendrecht) Omdat ik al heel lang het Festool zwaluwstaart hulpstuk op het verlanglijstje heb staan informeerde ik in mijn eenvoudige domheid naar de prijs. Die bleek inclusief sjabloon € 600 te bedragen. :shock: Ik durfde al niet meer te vragen of dat inc. of excl BTW was. KAN DAT NOU NIET ANDERS? Hoe doen jullie dat? ( Ik ben in het bezit van de Festool bovenfrees 1010.)Grtn, JePe.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
dat zijn beste prijzen inderdaad. er zijn veel goede alternatieven hiervoor. maak je af en toe zwaluwstaarten of erg vaak? kijk anders eens op de site van axminister. ze hebben een huismerk maar ook de top van zwaluwstaart-mallen : leigh. ik heb zelf met de festool vs500 gewerkt, deze heb ik na lang overwegen niet aangeschaft aangezien ik sporadisch eens dit nodig had. als ik echter echt teveel geld te besteden had dan kocht ik een leigh-jig.
 

Jan-Kees Pronk

Nieuw lid
31 aug 2010
5
0
? kijk anders eens op de site van axminister. ze hebben een huismerk
Yo Rick! Splendid action! ze hebben indd een soort mal, 60 Pond kost. Das beter voor mijn portmonee, en waarschijnlijk goed genoeg gezien de frequentie van gebruik. Bedankt!
Grtn, JePe
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.