Even voorstellen.

jepeke

Nieuw lid
16 dec 2017
5
0
Beste leden,ik ben blijkbaar een beetje onbeleefd geweest door me niet even voor te stellen.Ik ben De Keyser Jean-Paul en ben 61 jaar ik ben 42 jaar getrouwd nog steeds me dezelfde leuke lieve mevrouw .
We hebben samen 2 kinderen waaronder een dochter van 40 jaar en een zoon van 30 jaar en samen daardoor opa en oma te zijn van 3 schatten van kleinkinderen waarvan er eentje steeds met mijn festool schroefmachientje is aan het uittesten.
Ik ben woonachtig in België in de provincie Limburg.Ben voor mijn werk wekelijks in Nederland en het zou kunnen dat je mijn blauw busje al eens hebt gezien op de Nederlandse wegen.Mijn werk bestaat uit het leveren van ontvetter in vaten van 60 en 200 l die ik dan ga vervangen op vele bedrijven in Nederland.Passie voor hout is jaren geleden spontaan ontstaan,heb me een leuk werkhuisje gebouwd waar ik wat zit te knutselen en daardoor wat materialen koop en af en toe verkoop.
Zo dat is in het kort een stukje van mijn leven prijs gegeven aan de leden van het forum.Waarvoor ik mijn ekskuses voor het niet voorstellen.

Mvg,
Jean-Paul.
 

jepeke

Nieuw lid
16 dec 2017
5
0
Bedankt, Skybiker

- - - Updated - - -

Bedankt,menkveld

- - - Updated - - -

Bedankt technom

- - - Updated - - -

Bedankt, de haan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.