Toch nog even voorstellen

Blaatschaap84

Nieuw lid
17 jul 2017
15
0
Na een tijd geleden in het wilde weg iets gepost te hebben op het forum zal ik mij nu even voorstellen.
Ik ben Arjen Wierda, 33 jaar en woon in Gorredijk.
Helaas heb ik niet ontzettend veel ruimte om te werken. Ik heb een zolderkamer een beetje in proberen te richten als werkplaats. Het grootste nadeel hierbij zijn de schuine daken die mij erg belemmeren in de ruimte die ik heb.
Ik heb wat basisgereedschap en ben aan het sparen zodat ik dit wat uit kan breiden. Een bovenfrees bijvoorbeeld, zodat ik hiermee zelf een zaagtafel kan bouwen waar ik mijn handcirkelzaag onder kan plaatsten.
Omdat ik niet alleen voor de hobby aan de gang wil ben ik sinds de open dag van de lokale MBO school opzoek naar een leerbedrijf en wil ik de opleiding allround meubelmaker/interieurbouwer gaan volgen.
Vorig jaar ben ik ook met een meubelmakerscursus bij Vrijdag in Groningen begonnen. Hier ben ik al een aardig eind op weg mijn zelf ontworpen buffetkast te bouwen. (de foto's heb ik 180 graden gedraaid omdat de kast op de kop staat)

2018-01-16 21.11.04-1.jpg2018-01-16 21.11.09-1.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.