Kinderspeelhuisje.

P

Pel

Guest
Mijn zwager, heeft voor zijn kleinkind dit speelhuisje gemaakt, het idee om het zo te maken kwam doordat hij een glijbaan voor een prikje kon kopen. Alleen een glijbaan is ook maar kaal moet hij m.i. gedacht hebben, dit is voor het kind waar ik het hobbelpaard aan het maken ben. Dat gaat eerst naar Spanje, en op 5 december terug naar Nederland:) Het dak heb ik er op gemaakt;)

Groet Pel.

1.jpg

22.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
P

Pel

Guest
Mooi speelhuisje Pel... Maar begrijp ik het goed, moet het kind nog wachten tot 5 dec op het hobbelpaard?? :eek:

Ja Eric, het meisje wordt 10 februari 2 jaar dus met december is ze bijna 3 jaar, dan kan ze denk ik wel op het hobbelpaard, ze is nu al zo snel als water.

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
mooi zeg! wat voor voeten/fundering zit eronder? en met wat voor balkmaat? en welk hout?

Dit zijn paalhouders te koop bij de Gamma,, ik denk dat hij 10 x 10 cm aangehouden heeft. Gaten graven tot op de vaste grond, als je een stuk hout van 10 x 10 cm in de paalhouders zet, dan kun je alles stellen met latten, en dan beton erin. Hard laten worden en dan bouwen, de beton is in zakjes ook te koop bij de Gamma.

Groet Pel.
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
393
113
Zuidoost Brabant
Dit zijn paalhouders te koop bij de Gamma,, ik denk dat hij 10 x 10 cm aangehouden heeft. Gaten graven tot op de vaste grond, als je een stuk hout van 10 x 10 cm in de paalhouders zet, dan kun je alles stellen met latten, en dan beton erin. Hard laten worden en dan bouwen, de beton is in zakjes ook te koop bij de Gamma.

Groet Pel.

Goeie tip, dank je!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.