werken met CMS- OF

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Hoi zoals jullie ongetwijfeld gelezen hebben, heb ik tijd geleden van Toxiq een routerkit gekocht die in mijn cms tafel past. Nu gaat het frezen met frezen met lager prima echter als ik de bladen wil stellen met een frees zonder lager en ik wil dieper frezen loop ik tegen het niet verstelbare blad aan. Ik heb al veel filmpjes gezien maar nog geen gevonden waar ze een frees zonder lager erin monteren. Dus ik zoek een RTFM voor dummie (ik dus) om dat )*@%@ ding goed af te stellen :). Mocht je me een live demo willen geven koffie staat hier altijd klaar. Andere optie is om een bakkie pleur bij Toxiq te gaan drinken maar dan moet ik een slabbertje meenemen vanwege zijn freestafel.

Update: Net met Toxiq aan phone gezeten en ik moet niet de draaiknop gebruiken om diepte af te stellen. Dat is een soort 'vandiktebank' idee. Ik ga binnenkort sleuven frezen :)
 
Laatst bewerkt:

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Op de Amerikaanse site van Festool kun je een Festool-CMS-Router-Table-Supplemental-Manual.pdf downloaden. Daarin staat beter dan in de meegeleverde manual beschreven wat en hoe + aanvullende zaken.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Die handleiding komt precies overeen met wat ik met Toxiq besproken heb. Vooral de laatste pagina dat ze het 'vandikte' gedeelte beschrijven. Thanks!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ef51fd136b9e359549ceef3673b0dc31.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.