Meber 400 220V

Martijnsmit34@hotmail.com

Actieve deelnemer
11 mrt 2017
41
0
Winsum (gn)
Goedemiddag allen,

Ik kan een meber 400 220V aanschaffen. Ik heb alleen geen idee wat de prijzen zijn. Vandaar dat ik twijfel. De machine en rubbers zien er goed uit. Ook geleiding en lagers zijn in goede staat. Het is een machine uit 1991. Wat zou je daar nog voor geven?

Gr Martijn
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.776
931
Leeuwarden
Ik heb eenzelfde Meber (380v) een paar jaar geleden verkocht voor € 400,— had ik tien jaar geleden voor € 500,- aangeschaft. Ik heb de indruk dat men op marktplaats er momenteel wat meer voor vraagt, maar krijgen is een ander ding. Het is wel een goed merk, zou hem liever hebben dan de Electra Beckums die tegenwoordig veel te koop staan. Enig nadeel voor mij was dat de zaaghoogte wat beperkt was, kleine twintig centimeters als ik het goed heb.

Fons
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.776
931
Leeuwarden
Voor een overeenkomstige vraagprijs staan er machines van 70cm op marktplaats, laag bieden of rustig afwachten....

Fons
 

Martijnsmit34@hotmail.com

Actieve deelnemer
11 mrt 2017
41
0
Winsum (gn)
De meber 400 vind ik een super machine voor mijn situatie een goede kwaliteit en nog op 220v. Het schijnt dat hammer ook 1 of 2 series heeft wat daar aan voldoet
Helaas is er niet veel te koop van die kwaliteit wat op 220 draait. Ben al even opzoek het budget is ca 700 euro
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.