Fijne Kerstdagen en een heel gelukkig en voorspoedig 2011

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Aan alle Forumleden, lezers en bezoekers, heel fijne kerstdagen een ook een heel gelukkig en voorspoedig nieuwjaar gewenst!
Een ieder van ons zal wel op mooie en misschien wat minder mooie herinneringen terug kunnen kijken in het afgelopen jaar, maar de toekomst ligt voor ons!
Het forum heeft dit jaar een prachtige groei doorgemaakt, door al die waardevolle bijdragen en reacties.
Ik wens jullie dan voor het komend jaar ook alle goeds en veel tijd in de werkplaats en af toe op het forum :D .

Uit een warm (32 graden) Bangkok,

jaap
 
A

Athanor

Guest
Ook ik wil graag een ieder fijne kerstdagen en een gelukkig 2011 toewensen!

Fijn dat het zo goed gaat met het forum, volgens mij komen we tot een goede balans tussen de kwantiteit en kwaliteit van het forum. Maar het allerbelangrijkste is dat we ons enthousiasme hier kunnen delen!

Fons
 

maik.m

Actieve deelnemer
3 jun 2010
26
0
Vorden
uit Vorden wens ik iedereen fijne feestdagen en een goed en gezond nieuw jaar.

op een nieuw jaar vol knutsel reparatie ondwerpen en veel klus plezier.
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Iedereen prettige feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar, met veel hobby plezier!

Groeten Rudolf.
 

WR1944

Oud hout
Ook vanuit Amerika wens ik alle forumleden en overige houtmaniakken prettige Kerstdagen, een gezellige jaarswisseling en een aangenaam, productief maar vooral gezond 2011. Pas op voor splinters en draag gehoorbeschermers, dan kan je tot op hoge leeftijd van je favoriete muziek genieten.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ook ik wens alle forummers en hun gezin fijne dagen en een goede jaarwisseling. Laten we zoveel mogelijk proberen te genieten van het houtbewerken in al zijn/haar facetten.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Het mooiste wit is er een beetje af, maar toch fijne feestdagen gewenst vanuit een besneeuwd Leiderdorp.
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Vanuit een wit en sprookjeachtig Zuid-Limburg fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor 2011 toegewenst !!!
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Dan kan ik vanuit een -nog steeds- aardig besneeuwd Den Haag niet achterblijven: de beste wensen. Iedereen veel stof en splinters toegewenst, plus al het moois wat overblijft!

Arthur
 

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
[urlhttp://www.mijnalbum.nl/Foto-LM3SUANL.jpg/url]

Ik wens jullie allemaal een hele goede kerst toe en een gelukkig 2011
 

janus91

Actieve deelnemer
26 mrt 2010
59
0
Ook vanuit het zo goed als ontdooide 's-Gravenzande nog een fijne kerst gewenst en een voorspoedig en gezond 2011!
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
En vanuit een wit en helder groningen, wens ik iedereen heel veel houtbewerkplezier het komende jaar, veel veiligheid, mooie projecten en goede contacten via dit mooie forum toe.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
De kalkoen is op, alleen het laatste restje chocolade-ijs ligt nog op mij te wachten. Van de sneeuw in de tuin rest alleen nog bruine prut. Het jaar is bijna voorbij en ik ben blij dit vrolijke forum te hebben ontdekt.

alle hobby'ers de beste wensen gewenst, voorzichtig met vuurwerk. JE HANDEN ZIJN VAN GOUD
zorg dat je ze houd

Hartelijke groet Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.