Even voorstellen

Sjoerd

Actieve deelnemer
23 dec 2010
100
1
Zoals op veel fora gebruikelijk is lijkt het me een goed idee om me even netjes voor te stellen.

Sjoerd,31 jaar, werkzaam in de ICT en belast met te veel interesses en hobbies.... :roll:

In mijn dagelijks werk zit ik zoals zovelen enkel in een kantooromgeving en prive ben ik dan ook graag met mijn handen bezig.
Van heel jong af aan al met hout en gereedschap bezig, kan aardig uit de voeten met auto en motortechniek, verbouwingen in huis en eenvoudige houtbewerking.

Eenvoudig? Ja, in elk geval in verhouding tot alles wat ik hier zie! :lol:
Radiatoromlijstingen, een kapstok, plinten, salontafel, maar alles vrij basic en altijd geschilderd hout.

Hout vind ik een prachtig product en van kleine details en vakwerk kan ik echt genieten.
Ik heb me nu voorgenomen om me meer op het houtbewerken te richten, vandaar mijn registratie!

Op korte termijn ga ik eerst een freestafel bouwen en een groter werkblad regelen.
Ik heb een ruime garage en een redelijk assortiment gereedschap, maar er staan al weer genoeg mooie (en dure) dingen op mijn verlanglijstje!

Eerst maar eens op zoek naar een basisvoorraad hout om mee te experimenteren.
 
A

Athanor

Guest
Hallo Sjoerd, welkom op het forum! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Leuk om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Graag foto's natuurlijk en ook hier weer de tip om je profiel wat verder in te vullen, vooral de omgeving waar je woont....

Fons
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
225
21
Holten
Welkom Sjoerd!
hopelijk zien we snel een aantal foto's van je (nog te maken) freestafel :D
Je hebt een leuke hobby uitgekozen... veel succes!
 

Sjoerd

Actieve deelnemer
23 dec 2010
100
1
Ik ga morgen de materialen voor de freestafel kopen.
De meeste dingen heb ik al redelijk duidelijk voor ogen, ik heb aardig wat voorbeelden gezien.

Voor het bovenblad neem ik betonplex multiplex met melamine toplaag, eens kijken wat de lokale houthandel heeft.
Ik zal wat foto's maken van het proces,is altijd leuk!

Bij het gebruik ga je toch dingen veranderen, dus het bovenblad hou ik in eerste instantie wat eenvoudig.
De onderkast ga ik laden inmaken, dat wil ik gelijk goed doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.