Kity 2305 hulpstuk informatie?

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Allen,

Ik kan misschien via MP een hulpstuk voor mijn Kity 635 overnemen. Namelijk Kity 2305, echter de vraag is of dit alleen een hulpstuk is voor de beitels slijpen of ook voor het afstellen. De verkoper heeft ook geen idee want het komt uit een erfenis en lag jaren op zolder. (hopelijk gaat ook niemand het voor mijn neus wegkapen :) )
 

JMe

Actieve deelnemer
25 mrt 2017
121
33
Het is voor beide. Ik kreeg het bij mijn kity meegeleverd, maar gebruik het niet. Slijpen is nog niet nodig geweest en aan het afstellen met dit hulpstuk heb ik me niet gewaagd. Dat doe ik men een metalen lineaal.
Hoe je het kunt gebruiken staat in de handleiding.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ah ok, de verkoper heeft al een deal voor 35 eur gesloten met een andere verkoper. Maar wel handig om te weten dat dit hulpstuk voor stellen en slijpen van de beitels is. Ik stel mijn beitels met een latje werkt ook prima. En inderdaad de beitels heb ik laten slijpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.