schuurpapier voor dewalt vlak schuurmachine

bsc

Nieuw lid
22 nov 2017
20
0
Ik heb een nieuwe aankoop gedaan om mijn binnen schilderwerk te schuren. Na verschillende machines te hebben gezien heb ik uiteindelijk de Dewalt DWE6411 gekocht.
Ik ben er erg blij mee:), maar nu kom ik toch voor een verassing te staan. Ik maak de doos open en zie dat de stofzak ontbreekt. Het probleem is dat ik deze machine heb gekocht toen ik onderweg was in en niet in de buurt van mijn woonplaats.
Morgen maar eens in de buurt vragen of ze mij hiermee verder kunnen helpen.

Nu mijn vraag voor het volgende. Wel merk schuurpapier op rol met de maat van 115mm breed heeft de beste kwaliteit? of maakt het niet zoveel verschil?
Kopen jullie de schuurpapier gewoon bij de bouwmarkt?
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Maar dan wel de rollen van 25 of 50 meter en niet die 10 meter van Eco-line.
Mvg, :).

p.s.
Ik zag net dat deze schuurmachine klittenband schuurpapier gebruikt, dan is 115mm breed niet bij ecotools verkrijgbaar
 
Laatst bewerkt:

bsc

Nieuw lid
22 nov 2017
20
0
Schuurpapier bestel ik altijd bij Ecotools.nl gewoon goed en de prijs is meer dan oké.


Ik heb een mail gestuurd naar ecotools om te vragen naar welke maat rol schuurpapier op mijn schuurmachine past. volgens mij is dit 115mm breed. Ik kreeg net een reactie, " hier kunnen we u niet aan helpen "
 

beeldhouwer

Actieve deelnemer
Misschien stomme vraag, maar maakt het dan niet uit dat er geen gaten in het schuurpapier zit?
Ik heb zelf een andere schuurmachine waar ik bijv bij een praxis papier voor koop (cirkels), maar daar zitten dan gaten in wat volgens mij wel erg helpt bij het afvoeren van het schuurstof?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.