Freestafel in een kleine schuur

Richard81

Actieve deelnemer
24 jul 2016
59
0
Wageningen
image.jpgimage.jpg
Een freestafel leek me wel erg makkelijk alleen me schuur is of te klein (3x2 ong)of ik heb te veel spullen volgens me vrouw. Ik hou het erop dat de schuur te klein is.
Nu heb ik een uitbreiding op me werkbank gemaakt waar ik me frees in kan bevestigen, van multiplex en trespa. Railtje erin nu nog een geleider (zal vast anders heten HELP��) . Wat draai knoppen die ik zelf wilde prutsen. Het blad heb ik bevestigd met draadeinden en glijmoeren die onder het werkblad zitten. Zo heb ik hem demontabel kunnen maken gebruik ik hem niet kan die op "zolder".
 
Laatst bewerkt:

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
dat is een erg nette freestafel, ik had er een die ik op me werkbank kon klemmen tot ik wat onderdelen van Toxiq overnam die op mijn festool cms passen :)
 

Richard81

Actieve deelnemer
24 jul 2016
59
0
Wageningen
Dat draaien gaat jammer genoeg niet op de tablet maar bedankt Skybiker. Bedankt voor de link fantic zal het eens door spitten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.