Ook maar even voorstellen

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
293
6
Heist o/d Berg
Hey allemaal, ik ben Danny en bezoek al enkele maanden ( jaren ?) dit forum en heb mij onlangs laten registreren.
Wonende in Heist o/d Berg , België, 58 jaar jong en een jaar geleden de kans gekregen ( en met beide handen gegrepen ) om vroegtijdig op rust te gaan, zoals dat zo mooi gezegd wordt.
Af en toe -met wisselend succes - in het verleden iets gemaakt , maar vooral veel miskleunen. Nooit een technische school van binnen gezien, niet gehinderd door enige kennis en toch vanalles willen maken. Omdat hout mij aantrekt ( jaren in bijberoep in de bosontginning ), en ook om dure arbeidsuren uit te sparen natuurlijk.
Ondertussen heb ik al een werkplaats(je) gebouwd, ben al een stuk aan het bijbouwen en waag ik mij tussendoor aan probeersels van kastjes, vooral voor in mijn kot.
Ik heb op dit forum al meer geleerd dan in de rest van mijn leven. Als ik de items lees en de fotos bekijk is het duidelijk dat hier veel beroeps tussenzitten en dat de rest professionele amateurs zijn .

groeten ,
Danny
 
A

Athanor

Guest
Danny, welkom op het forum! Leuk om te horen dat je al veel geleerd hebt door de berichten goed te volgen :D

Ik hoop dat je er nog veel aan hebt en wens je veel succes met deze ontluikende hobby!

Fons
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Danny

Uit het ondergesneeuwde Ridderkerk wens ik je een warm welkom op het forum. Heb je vragen of interessante nieuwtjes? Wij zitten er op te wachten.

Hartelijke groet Hugo
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Danny

Uit het ondergesneeuwde Ridderkerk wens ik je een warm welkom op het forum. Heb je vragen of interessante nieuwtjes? Wij zitten er op te wachten. Kan je in je Avatar/gegevens jouw woonplaats naam vermelden. Dat is handig voor mensen in de buurt.

Hartelijke groet Hugo
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hallo Danny, welkom.
Ik zag dat je in Heist o/d Berg woont, daar hadden ze een houtdraaiclub ''het Hoeveke''
Bestaat die nog steeds?
Waren vroeger actief met een msn forum, doch zijn daar mee gestopt vanwege te geringe belangstelling een aantal jaren geleden, iets wat ik wel jammer vond.
Ad
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
293
6
Heist o/d Berg
Dank u voor het warme welkom .( kan tellen in deze barkoude dagen )
Spijtig, maar van houtdraaien weet ik niets af , en dus ook niet van een clubje hier.
Ik zal proberen om ook wat fotos te plaatsen van de werken aan ( en in ) mijn atelier. Daar zijn de leden nogal tuk op :) Ik vind het zelf ook altijd interessant om in andere werkplaatsen binnen te kijken. Heb er al veel van opgestoken.
Het kan een beetje duren ,voor de fotos moet ik vrouwlief aanspreken, ik en pc's.........
gr,
Danny
 

SLAGER

Nieuw lid
15 jan 2011
1
0
Hallo Danny,
Er is wel degelijk een houtdraaiclub in Heist op den Bergh en wel te Grasheide.
 

freesoul

Actieve deelnemer
14 mrt 2010
39
0
hallo

ik ben hier ook nieuw
ik heb altijd een interesse gehad in houtbewerking en sinds een tijdje ben ik bezig wa materiaal aankopen en zo
we zijn ook een huisje aan het bouwen dus kan ik wat inrichting zelf doen
mijn eerste pronkstuk is bijna af mijn salontafel

ik hoop veel te leren van dit forum er staan alvast een pak interessante berichten op
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
293
6
Heist o/d Berg
Slager, aan de duistere kunst van het houtdraaien ben ik nog niet toe. Eerst maar wat eenvoudige technieken onder de knie krijgen. Binnen enkele jaren misschien....
gr, Danny
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
freesoul zei:
hallo

ik ben hier ook nieuw
ik heb altijd een interesse gehad in houtbewerking en sinds een tijdje ben ik bezig wa materiaal aankopen en zo
we zijn ook een huisje aan het bouwen dus kan ik wat inrichting zelf doen
mijn eerste pronkstuk is bijna af mijn salontafel

ik hoop veel te leren van dit forum er staan alvast een pak interessante berichten op

Welkom, maar je kan beter even een eigen topic aanmaken als je je wil voorstellen, ipv aanhaken in een ander topic. Maakt het er niet veel duidelijker op ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.