jet jts 250 cs criclezaag

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Ben nu een jet jts 250 aan het overwegen wat denken jullie ervan ? volgens mij is dat wel een puik machientje voor een hobbyist .
De prijs is 1495 ex BTW en dat is voor mij toch echt veel te hoog want met de btw wordt dat 1779,05 hopelijk doen ze mij een goed aanbod .
Een afzuigertje zit er ook niet bij dus als het wat wordt moet mijn huis tuin en keuken stofzuigertje het maar voorlopig proberen .



JTS-250CS_1_large.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
dat lijkt me een stevige machine voor een hobby'st. het is natuurlijk weer de eeuwige vraag: wat ga je ermee doen? heb je de prijzen ook al vergelijken in onze buurlanden??
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
@rickkoorman :de eeuwige vraag: wat ga je ermee doen?
- Euuh plankkies zagen Rick !! :lol:

Wat ik eerst wil gaan doen zijn kleine dingetjes en dat bedoel ik niet denigrerend ik denk aan kistjes en dat is echt moeilijk genoeg je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt laden/deurtjes pen en gat verbindingen etc etc.
Denk als je dat goed kent het een hele goede grote stap voorwaarts is.
ik beschouw zo'n kistje als een kast in het klein .

Dus ben ik mij aan het oriënteren naar een zaagmachientje dat hoeft geen Rolls Royce te zijn maar ook geen Dafje.

En mij lijkt de Jet jts 250 cs een goede keus de vraag kan het forum zich daar in vinden ?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
plankjes zagen????mmm, ik gebruik mijn zaagtafel voor het korthouden van mijn nagels, :D :D

maar alle-gekheid-op-een-stokje. de jet machine lijkt me een mooie degelijke machine waar je een hele poos mee vooruit kan. persoonlijk geen ervaring met deze zaagtafel maar wel met andere producten van jet, deze functioneerden allemaal goed.

ben zeer benieuwd naar je besluit
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
rendew zei:
Ben nu een jet jts 250 aan het overwegen


De prijs is 1495 ex BTW en dat is voor mij toch echt veel te hoog want met de btw wordt dat 1779,05 hopelijk doen ze mij een goed aanbod .

Het zal aan mij liggen, maar ik kan je niet volgen in deze.
Als je hoopt op een korting van meer dan een enkel tientje.... :roll:

Als je zoiets niet kan/wil betalen, zoek dan wat anders!
2e Hands is er ook een hoop goed spul te krijgen voor heel schappelijke prijzen.
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Zoals sommigen wel weten heb ik er één staan.
Ik ben er erg tevreden over.
Waarom kijk je, als de prijs je te hoog is, niet eens over de grens?
Ik heb die van mij ook uit Engeland gehaald, andere stekker er op en voila :cool:
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
volgens die adv is het bouwjaar 2004 en slechts een paar maanden gebruikt als ik dat mag geloven heeft ie 6 jaar staan stofvangen ik vind dat ongeloofwaardig.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
zaagdiepte: minder dan 30 mm. Een interessante interpretatie van de asdiameter. Je vraagt je inderdaad af of de verkoper er mee heeft gewerkt.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
kijk dit is echt zo'n advertentie dat je even langs moet rijden en d emachine uitvoerig testen dwz neem zelf je hout mee wat je wil testen. nieuwprijs=2000,=??
vraagprijs 795,=? proberen voor 400/500? dit scheelt wel een heleboel geld.
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
rickkoorman zei:
kijk dit is echt zo'n advertentie dat je even langs moet rijden en d emachine uitvoerig testen dwz neem zelf je hout mee wat je wil testen. nieuwprijs=2000,=??
vraagprijs 795,=? proberen voor 400/500? dit scheelt wel een heleboel geld.


Dit is het model wat ik ook heb.
Zaagdiepte is idd geen 300mm :lol:

de nieuwprijs was naar mijn weten iets van €1695,- ex btw (dus inderdaad €2017,-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.