Verbinding

P

Pel

Guest
Mooi, maar wie is de kunstenaar die het gemaakt heeft, is m.i. toch wel het vermelden waard? Van welk hout is het gemaakt, hoe groot is het, allemaal vragen?

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
O ja, Jan van de Ploeg heeft die kerstgroep gemaakt, ik was al aan het denken?? is de oude dag nogal vergeetachtig. Op de site staan mooie kunstwerken Nico, morgen op mijn gemak eens bekijken, ik zag die melkbusjes die zijn ook mooi.

Groet Pel.

Deze vind ik ook zeer fascinerend mooi.

img-20170807-154148-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
O ja, Jan van de Ploeg heeft die kerstgroep gemaakt, ik was al aan het denken?? is de oude dag nogal vergeetachtig. Op de site staan mooie kunstwerken Nico, morgen op mijn gemak eens bekijken, ik zag die melkbusjes die zijn mooi.
Groet Pel.
Deze vind ik ook zeer fascinerend mooi.

Pel,
Niet helemaal correct.
Ik neem deel aan deze expositie met een aantal werkstukken, maar de twee werkstukken zijn niet van mij.
Dus nog even dieper graven op de site van https://houtdraaienhaarlemmermeer.weebly.com

Hier nog een link waar de expositie beter is te zien https://houtdraaienhaarlemmermeer.weebly.com/praktijkdagen--exposities.html

M.vr.gr. Jan
 
Laatst bewerkt:

houtbewerkers

Actieve deelnemer
24 aug 2013
170
170
74
Wassenaar
houtdraaien.weebly.com
Ik noem mezelf geen kunstenaar maar vormvinder, Dat deed ik tijdens mijn werkzame leven binnen alle terreinen waarin ik werkzaam was. Er was altijd wel iets te bedenken en uit te tekenen. Daarnaast heb ik het geluk gehad om een paar jaar een mooi ambacht op de goede en traditionele manier te hebben geleerd. Dat heeft mij de liefde voor het ambacht en hout gegeven wat me nu van pas komt met het bedenken en uitvoeren van draaiwerk. Intussen al enkele jaren gepensioneerd en vele nieuwe vrienden gemaakt met hetzelfde houtvirus maar ook achtergrond. Dat maakt deze periode plezierig en zinvol.
 
P

Pel

Guest
Ik vind het zondemeer een prachtig kunstwerk Martin, de bol zou ik er zeker in blijven houden, met het overige kun je je fantasie de vrije loop laten, trouwens de andere werkstukken van jou, en de andere leden van Haarlemmermeer draaiers mogen ook zeer zeker gezien worden. Ik ben jaloers op jullie afdeling waar 8 keer per jaar met elkaar hout gedraaid wordt, op die manier leer je m.i. ontzettend veel van elkaar en doe je ook veel ideeën op. Het zullen zeker gezellige praktijk dagen zijn als jullie bij elkaar zijn, ik heb de site van jullie bij mijn favorieten gezet zodat het nog regelmatig kan bekijken.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.