Kerstmis in Wassenaar

P

Pel

Guest
Mooie gestileerde kerstgroep, de grot lijkt mij een burl?

Groet Pel.
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Supermooi gemaakt en de stijl spreekt mij erg aan. Welke houtsoorten? Is het mogelijk wat meer detailfoto's te laten zien of een verslagje?
 

houtbewerkers

Actieve deelnemer
24 aug 2013
170
170
75
Wassenaar
houtdraaien.weebly.com
Klopt Pel, De groep is gemaakt om samen met Jan van der Ploeg een tentoonstelling in te richten tijdens de Kerstdagen. Dat vind plaats in een fraaie Kerk in Wassenaar. Naast deze groep nog een andere groep gemaakt en wat sculpturen met een kerstgedachte. Als klapper een kerstboom aan kerstballen gedraaid.
 

houtbewerkers

Actieve deelnemer
24 aug 2013
170
170
75
Wassenaar
houtdraaien.weebly.com
Dag Hubert, Ons bezoek aan het Dregseltreffen dit jaar gaf de doorslag. Thuisgekomen heb ik de groep uitgetekend en houtsoorten geselecteerd om er een kleurig tafereel van te maken. sommige figuurtjes heb ik dubbel moeten draaien vanwege de manteltjes van een groter formaat als het basis figuurtje. Ik heb de groep volledig met de vlakkke beitel gedraaid. Een mooi oefening en je kan op dezelfde plek blijven staan. Naast deze groep heb ik een andere groep gedraaid die ik al 4 keer heb gedraaid maar nu ook met verschillende houtsoorten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.