Aftermarket saw fence Bernardo TK250F

hassent

Nieuw lid
21 feb 2015
23
0
Ik ben in het bezit van een Bernardo TK250F 400V zaagtafel maar niet tevreden over de bijbehorende langsgeleider.
Via Google kan ik alleen maar hele dure systemen vinden van Vega of Incra. Hebben jullie ervaring met andere (voordeligere) system en waar deze te koop zijn?
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Dmv de twee schroefjes aan de voorkant kan je de klemkracht instellen, én het ding parallel aan je zaagblad stellen. Met de kunstof schroefjes aan de bovenkant kan de geleider haaks tov je tafelblad stellen.
 

ArieXI

Actieve deelnemer
20 jul 2012
46
2
Zo'n biesemeyer-achtige geleider heb ik ook gemaakt. Het YouTube kanaal van AskWoodMan levert daarvoor voldoende inspiratie op.
Relatief makkelijk te maken en uiterst stabiel en nauwkeurig af te stellen.
 

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
110
0
Asse, Belgie
@ CSK,

zou het mogenlijk zijn om een detailfoto van de bevestiging/ophanging van je overhead dustcollection hier te posten?

zou dat ook willen doen voor mijn Harvey maar vind geen system wat stug en stevig genoeg is (wat dus niet staat te zwabberen)

bedankt

F.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.