Prachtige houten sieraden met Swarovski crystals

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Bij ons in de buurt woont een sieraden ontwerpster die net een nieuwe lijn heeft van prachtige (althans dat vind ik) houten sieraden. Het houtwerk wordt hier lokaal en deels in Indonesie gemaakt. De kristallen komen van Swarovski in Oostenrijk en de setting van de steentjes en de finish worden hier in Thailand gedaan. Ik heb als kerstkadootje een ring en een armband gekocht, allemaal zeer betaalbaar. Bij voldoende vraag stuur ik graag een pakketje op :lol: :lol: Ben benieuwd wat jullie er van vinden, de houtdraaiers zullen het graag zelf proberen denk ik.

jaap





Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
nou jaap, ik denk dat die ring en de armband je goed zullen staan......of....uhmmm..zijn ze misschien voor je vrouw?
de ring vind ik erg knap gemaakt. straks maar eens rustig nadenken hoe dit gemaakt is. heb wel eens de vraag gehad om zo'n ring te maken maar precies hoe was me niet helemaal duidelijk.
mooi hout trouwens!!!
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Zo zie je, bijna alles kan van hout gemaakt worden.
Ben persoonlijk niet zo van de glitters, maar dit is mooi in balans.
Het donkere hout ( wat voor soort?) is een mooie basis voor de Swarovski.
Ik vraag me wel of hoe sterk het geheel is, lijkt me dun hout en breekt dat niet snel?

Kor
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Nou Jaap, die ring vind ik niet zo mooi, hou niet zo erg van glitter, maar ik ben weg van die armband. Heb er wel eens over gedacht om zelf armbanden te maken, tenminste als ik er het geschikte hout voor heb. Ondanks dat ik die ring niet zo mooi vind, is het erg knap gemaakt.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.