PDA

Bekijk Volledige Versie : Afbeeldingen plaatsen.

Spaander
09-12-17, 22:02
Dikwijls kom ik de opmerking tegen van “ ik weet niet hoe ik een afbeelding moet plaatsen”.
Nou daar gaan we wat aan doen!

71160
Als u tekst wil invoeren kan u beginnen in het vak ‘Plaats een Reactie’ onderaan,

71161
Maar u kunt ook rechtsonder in de berichten op een van bovenstaande plaatjes klikken.

71162
Maak een tekst aan met ‘Antwoord’

71163
Of maak een tekst aan met ‘Antwoord met citaat’

71164
Of reageer op meerdere berichten met het derde plaatje met de komma’s omhoog.

71165
Schrijf de tekst en ga met de cursor op de plek staan waar je de afbeelding wilt plaatsen.

71166
Klik op het plaatje 'Insert Image' in de menubalk, de derde van links in het plaatje.

71167
Bij Insert Image het tab blad From Computer aanklikken en met bladeren zoeken in uw PC naar het bestand.

71168
In de directory op het bestand klikken en dan rechtsonder op Openen klikken.

71169
Bij Insert Image op 'Upload bestand(en)' klikken.

71170
Nu komt u weer terug in het tekst gedeelte, waar u uw reactie kan afmaken of weer een afbeelding plaatsen in dezelfde volgorde vanaf het begin.
Met ‘Geavanceerd’ of ‘Preview’ (rechts onder) kan u bovenin zien hoe het geplaatst wordt.
Is alles naar wens zoals u het wilt hebben klik dan weer rechtsonder op ‘Plaats Bericht”

Voor het verwijderen van een afbeelding zie dit topic:
https://www.woodworking.nl/showthrea...570#post281570 (https://www.woodworking.nl/showthread.php?24869-Het-verwijderen-van-een-verkeerde-afbeelding&p=281570#post281570)

Mvg, :).

Spaander
10-12-17, 08:07
Het gebeurt bij mij wel eens dat ik met zoeken naar de afbeelding bij ‘Insert Image’ de tab ‘From Computer’ niet kan gebruiken zie afbeelding hieronder.
71172
Klik dan op het kruisje rechtsboven (close) en u komt terug in het tekst vak, klik dan rechtsonder op ‘Geavanceerd’ u kunt dan bovenin zien hoe u tekst eruit ziet. Scroll naar beneden naar het tekst vak en probeer nogmaals via de knop ‘Insert Image’ u afbeelding te plaatsen.

Ter info, als u ‘Geavanceerd’ eenmaal gebruikt heb dan is de naam hierna ‘Preview Bericht’

Spaander
01-06-18, 10:00
Even als aanvulling voor het plaatsen van een PDF file op het forum.
Het plaatsen van een PDF file gaat precies hetzelfde als met een afbeelding.
U kiest alleen het PDF file i.p.v. de afbeelding op uw PC.
Als u later in het topic op het PDF file klikt dan krijgt u de keuze om het te openen of opslaan als.

mostudio
20-12-18, 23:46
Kan je ook uitleggen hoe je het doet vanaf een mobile telefoon ?
Ik krijg dat niet voor elkaar.

Spaander
23-12-18, 12:08
Ja dat kan ik wel maar ik denk dat je dat niet bedoeld.
Ik kopieer de afbeeldingen van mijn mobiel naar mijn pc en volg de procedure die hier beschreven is.

jpandriesse
23-12-18, 12:28
En het draaien van een afbeelding, heb je daar ook een worm-around voor?

Ik heb met regelmaat dat ik foto’s vanaf mn mobiel naar mn laptop copieer en ze daar juist heb staan (eventueel met draaien/opslaan), maar dan staan ze op het forum nog steeds gedraaid.
Zelfs als ik die foto via paint draai en opsla, dan worden ze nog steeds gedraaid weergegeven.

Spaander
23-12-18, 22:32
Nee, dat kan ik niet omdat ik dat probleem niet heb.

Als ik op mijn afbeelding klik gaan ze open met Windows Photo Viewer en draai ze daar als het nodig is en dan wordt het automatisch opgeslagen.
Ik gebruik ook nog steeds Paint Shop Pro 8 en daar bewerk ik mijn afbeeldingen mee en heb hiermee ook nooit problemen gehad.

Misschien kan iemand anders daar een topic ‘Draaien van afbeeldingen op het forum’ over schrijven.

jpandriesse
28-12-18, 16:36
Ik zie nu pas dat ik om een worm-around vraag i.p.v. een work-around 😛😂😂