Arlecchino box

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Ik wil jullie graag kennis laten nemen van het fantastische gesegmenteerde werk dat mijn Australische vriend Tony maakt. Tony is van origine een Italiaan, en heet dus eigenlijk Antonio, maar woont al ruim 40 jaar in Australie.
Hij heeft een nieuwe manier bedacht om gesegmenteerd draaiwerk te maken, en noemt deze creatie Arlecchino, wat betekent Harlekijn. Onlangs heeft een woodworking magazine daar de nodige aandacht aan besteed. Het komt over als ''mind boggling'', maar is als je er goed over na denkt toch niet zo moeilijk.
Tony heeft samen met een Italiaanse vriend hiervan een instructieve video van gemaakt, die ik graag wil laten zien. De gebezigde taal is Italiaans, maar dat mag geen probleem opleveren.
Hier is de Video.
Yfc1imhbYjI[/MEDIA]]
... r_embedded

Groeten, Ad
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
Dat ziet er gaaf uit.
Jammer dat we niet te zien hebben gekregen hoe de eerste modellen in de video zijn gemaakt.
Ben jij van plan om dit ook eens toe te passen?
 

houtenhart

Actieve deelnemer
25 apr 2010
37
0
zeker bijzonder alleen hoe stoppen jullie zoveel tijd in een hobby, blijf het bizar vinden, misschien ben ik ooit ook zo bezig en lach ik om mezelf :D
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
schrijnwerker zei:
Dat ziet er gaaf uit.
Jammer dat we niet te zien hebben gekregen hoe de eerste modellen in de video zijn gemaakt.
Ben jij van plan om dit ook eens toe te passen?
Was nou niet direct van plan om dat te gaan copieeren, Tony is op dat idee gekomen, en hij heeft er ook succes mee door er wat van verkocht te hebben, ga ik hem geen spaak in de wielen steken. Ik vind het erg leuk voor hem dat hij met deze harlekijn pot in de belangstelling staat.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.