Even voorstellen!

BartBrouwer

Nieuw lid
29 jan 2017
3
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bart, 23 jaar, woonachtig in Best.

Ik werk voor de firma Bretec (http://www.bretec.nl), wij maken special parts en food-productie machines, in voornamelijk RVS. RVS is mijn werk, hout is mijn hobby!

Vorig jaar heb ik mijn eerste huis gekocht, en toen leek het me handig om wat zaaggereedschap te kopen voor timmerwerk tijdens de verbouwing.
Het is begonnen met een makita 5903R, lompe cirkelzaag.
Ik wilde er iets bij hebben voor wat lichter zaagwerk. Hiervoor heb ik de makita DSS501 gekocht, 18volt accucirkelzaagje.
Dat bleek niet genoeg, dus kocht ik er een makita SP6000 invalzaag bij. Niet veel later een LS1018l afkortzaag en een decoupeerzaag van makita, handrouter RT0700, ook van makita, en wat schuurmachines, uiteraard ook makita.
En als laatste vorige week een Bosch, :)confused:eek:eps verkeerde merk) GTS 10J.

In een jaar tijd, van een handzaag naar een redelijk arcenaal machines gegaan.
Nu is het huis redelijk klaar en wil ik me gaan richten op het maken van wat simpele meubels, denk aan televisiekastje, salontafel etc.

mijn ervaring met meubelmaken en wat spannender houtwerk is nihil, dus ik lees graag mee op het forum!

groeten Bart!
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.