Ondergeleider Lintzaag

Stef van Rooijen

Actieve deelnemer
24 okt 2017
43
1
Beste forumleden,


Enkele dagen geleden een tweedehands lintzaag gekocht (meber 400 professional) Helaas heeft deze zaag geen ondergeleider. Op de website wel een Engelse firma gevonden die dit type ondergeleider (gl456) kan leveren. Ik vraag me alleen af of deze zal passen. Onder het blad is wel een moer geplaatst waar de ondergeleider mogelijk mee vastgezet kan worden. Een van jullie ervaring hiermee.
Groet Stef

Bekijk bijlage 70638
Bekijk bijlage 70622

Bekijk bijlage 70633
Bekijk bijlage 70636

Nieuwe ondergeleider 1.jpg

Bekijk bijlage 70619
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Beste Stef,

Ik kan maar een plaatje zien en dat is geen ondergeleider rol maar de bovengeleider rol met de bijbehorende zijgeleiders.
Onder de tafel hoort een grote rol met zijde geleiders te zitten die vaak met infuus versteld moeten worden.

groetnis, Roeland
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.536
Dit is van deze fabrikant de ondergeleider. De bovengeleider heeft een klem om het spul op een as te kunnen klemmen. Dit soort geleiders is redelijk universeel. Als de maat je machine past , zijn ze redelijk eenvoudig te plaatsen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.